MySpace uruchamia aplikację, która zintegruje internetową społeczność podczas oglądania tradycyjnej telewizji. MySpace Widget umożliwi surfowanie po portalu przy pomocy zwykłego pilota. Oglądanie telewizji zyska wymiar społeczny – użytkownicy przed telewizorami będą mogli być w stałym kontakcie ze sobą nawzajem.
Nowe rozbudowane narzędzie internetowe oparte na aplikacji TV opracowanej przez Intel i Yahoo. Dzięki MySpace Widget użytkownicy będą się mogli komunikować ze sobą podczas oglądania telewizji przy pomocy zwykłego pilota. MySpace Widget będzie dostępny tylko na odbiornikach telewizyjnych z dostępem do Internetu, które trafią na rynek jeszcze w tym roku (ich produkcją zajmuje się Toshiba).
– Dajemy naszym użytkownikom całkiem nowe narzędzie dostępu do MySpace, które umożliwia dzielenie się contentem z innymi użytkownikami. Nasza platforma dostarcza nie tylko interaktywnych rozwiązań, ale ma także wymiar społeczny. Wdrożenie MySpace Widget to kontynuacja naszej strategii wdrażania nowych i unikalnych rozwiązań, które zwiększą zaangażowanie użytkowników i pozwolą im na stały kontakt z portalem” – komentuje Jason Oberfest, vice president of business development i general manager MySpace ID.
MySpace Widgets będzie działać w oparciu o dwie funkcjonalności:
MySpace Dock – narzędzie, dzięki któremu użytkownicy będą mieli szybki dostęp do MySpace Widget. Bez pobierania przeglądarki czy podłączania dodatkowego urządzenia, będą mogli oni wykorzystywać odbiornik TV do poruszania się po MySpace. Interaktywny interface da im możliwość nawigacji wszystkich funkcjonalności i otrzymywania wszystkich informacji na bieżąco tj:
- odbierania i wysyłania wiadomości,
- śledzenia statusu i nastroju znajomych,
- edytowania i publikowana swojego profilu,
- pobierania zdjęć,
- odbierania informacji o aktualizacjach znajomych oraz powiadomień o otrzymywanych od znajomych zaproszeniach.
MySpace Sidebar – pasek narzędzi umożliwiający stałą modyfikację profilu użytkownika, który będzie zlokalizowany dolnej części ekranu. Kliknięcie na wybrana ikonkę spowoduje, ze wybrana opcja rozwinie się na cały ekran telewizyjny.
MySpace ogłosił uruchomienie MySprace Widget podczas największych na świecie targów elektronicznych Consumer Electronic Show w Las Vegas (8-11 stycznia 2009 r.).
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.