Firma Google przedstawiła kolejny etap wizualnego odświeżania swoich usług. Tym razem zmiana dotyczy tzw. Google Bar, paska menu ułatwiającego nawigację po wszystkich projektach firmy.
Do tej pory użytkownicy korzystać mogli z czarnej belki dostępnej na szczycie strony wyszukiwarki.
Jesteśmy gotowi do kolejnej odsłony naszego przeprojektowania – to nowy Google Bar, który pozwoli ci szybko nawigować pomiędzy naszymi usługami oraz dzielić się właściwymi rzeczami z właściwymi ludźmi w Google+ – czytamy na firmowym blogu.
Zamiast tekstowych linków na czarnym tle, Google zdecydowała się na rozwijane menu dostępne po najechaniu na logo wyszukiwarki z ikonkami najważniejszych usług. Nowy pasek to także okno powiadomień z Google+ oraz możliwość wysłania komunikatu innym użytkownikom serwisu społecznościowego. W pasek menu wkomponowane zostało również pole od wpisywań wyszukiwarkowych zapytań.
Wprowadzane zmiany zobaczyć można na filmie poniżej. Nowy pasek menu zostać ma udostępniony wszystkim użytkownikom w najbliższych dniach.
Wprowadzenie nowego paska menu to kolejny w ostatnim czasie przykład przeprojektowania ważnych projektów Google. Odświeżeniu uległy między innymi Mapy, Tłumacz czy klient pocztowy Gmail.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.