Nadeszła @rewolucja

W dniach 12 i 13 maja odbyła się konferencja @rewolucja biznesu.
Gość specjalny Alfonso de la Nuez, prezes zarządu Experience Consulting, zaprezentował kilka przykładów błędów użyteczności które mają bezpośredni wpływ na koszty i efektywność działań marketingowych. Polska ma ogromny potencjał jako rynek użyteczności, a dzięki takim konferencjom jak @rewolucja biznesu problem użyteczności jest poruszany i przedstawiciele marketingu mogą na niego zareagować. Innym plusem jest wzrost obecności Polski na arenie międzynarodowej jako Partnera do współpracy przy projektach na rzecz użyteczności.

Udany występ Franka Wagnera z nugg.ad przedstawił zalety targetowania behawioralnego, jako nieuniknionego na polskim rynku. Liczne przykłady uzmysłowiły e-marketerom, iż ich rolą jest budowanie przekazu odpowiadającego na potrzeby klientów.

Konferencja była bardzo dynamiczna i interaktywna z dużym udziałem samych uczestników. Ich feedback był na bieżąco omawiany przez prowadzących. Mogli uczestniczyć w mini badaniach eye-trackingu, neuromarketingu oraz kreacji graficznych i video.

“Cieszy nas fakt, iż konferencja się przedłużyła, ze względu na dyskusje i liczne pytania. Świadczy to o niedosycie wiedzy i informacji w e-branży. Pomimo iż konferencja jest raz w roku, to chcielibyśmy by prace nad użytecznością trwały cały rok. Stąd też konferencja była premierą Certyfikatu – Użyteczna Strona.” –
powiedzieli Organizatorzy konferencji.

Jest to program diagnozy serwisów internetowych w oparciu o 10 wskaźników Jackoba Nielsena, prekursora rozwoju problematyki usability.

www.internet.nf.pl/UzytecznaStrona

Przewiń do góry