Od 18 sierpnia 2008 roku ruszyła kampania marketingowa informująca o nowej usłudze ASTER – telefonii komórkowej. Reklamy pojawią się w radiu, internecie oraz na nośnikach w środkach komunikacji miejskiej. Kampania potrwa do końca września br. Akcja jest skierowana do mieszkańców Warszawy.
„Kampania marketingowa MVNO będzie prosta i czytelna oraz dość zabawna. Tym razem zrezygnowaliśmy ze standardowych outdoorowych nośników na rzecz nowoczesnych mediów w metrze i w autobusach takich jak infoscreen czy cityinfo. Postanowiliśmy wykorzystać nowe sposoby dotarcia do miejskiego odbiorcy, który większość wolnego czasu spędza poza domem, w przestrzeni miasta. Dziś trudno dotrzeć do konsumenta za pomocą tradycyjnych środków reklamy, dlatego włączyliśmy w kampanię akcje niestandardowe z pogranicza event i ambient marketingu” – powiedziała Beata Mazurkiewicz, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w ASTER
Największe emocje będą wzbudzać liczne działania ambientowe, zachęcające mieszkańców miasta do wspólnej zabawy. Warszawiacy będą mogli m.in. zauważyć tajemniczą kapsułę, pojawiająca się w kilku najgłośniejszych rejonach Warszawy. Do czego będzie służyć kapsuła oraz gdzie będzie można ją zobaczyć, przekonamy się wkrótce.
Cała kampania opiera się na prostym symbolu telefonu komórkowego, który chodzi, siedzi w autobusie bądź zamienia się w wykrzyknik. Główne hasło kampanii brzmi: „Nadszedł czas telefonów komórkowych w ASTER”.
Kampania potrwa do końca września br. i będzie prowadzona w Warszawie.
Kreację przygotowała agencja Change, działania niestandardowe zaprojektowała agencja eventowa EmLab. Za nadzór kampanii i planowanie mediów odpowiada dom mediowy EQUINOX.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.