FreecoNet wzbogacił swoją platformę o nową usługę „Rejestrator rozmów” i wprowadził szereg innych usprawnień. Obejmują one m.in. tzw. uprawnienia, czyli podział ról na użytkowników zwykłych i administracyjnych w panelu klienckim, dostosowanie API do standardu XML-RPC, zmianę w architekturze systemu usług dodanych, a także czytelniejsze billingi.
Ciekawą nowością jest usługa „Rejestrator rozmów”, która pozwala na nagrywanie połączeń. Z pewnością okaże się ona szczególnie użyteczna w firmowych działach obsługi klienta. Umożliwia rejestrowanie zarówno połączeń wychodzących, jak i przychodzących dla kont oraz w Call Center. Usługę obsługuje się przez osobną konsolę, która pozwala użytkownikowi na konfigurację rejestratora, a także na zarządzanie nagraniami. W zależności od czasu i lokalizacji, w jakiej przechowywane są nagrania, za usługę zapłacimy od 99 zł/m-c do 249 zł/m-c brutto.
Istotną nowością jest zmiana sposobu zarządzania kontem we FreecoNet. Wprowadzono możliwość podzielenia osób korzystających z danego konta według posiadanych uprawnień na: użytkowników standardowych i administratorów. Jest to szczególnie przydatne w zarządzaniu systemem telefonicznym w dużych organizacjach. Konto standardowego użytkownika zapewnia dostęp jedynie do podstawowych informacji w panelu, natomiast administrator ma podgląd wszystkich funkcji oraz możliwość ich konfiguracji. Może on także dokonywać zmian, które wpływają na ustawienia kont innych użytkowników. Ważną nowością jest również zaktualizowana wersja API, które umożliwia wzbogacenie dowolnego systemu IT o wiele ciekawych funkcjonalności, jak np. inicjowanie połączeń telefonicznych z systemów CRM czy portali społecznościowych. – tłumaczy Jan Wyrwiński, Prezes Zarządu FreecoNet SA.
Nowe API 3.0 zostało przygotowane przez FreecoNet w powszechnie używanym standardzie protokołu XML-RPC. Pozwala to na bezpłatne korzystanie z gotowych bibliotek XML-RPC, zatem pisanie oprogramowania pod nowe rozwiązania będzie dla programistów dużo łatwiejsze. Zmieniła się także architektura systemu usług dodanych, w wyniku czego każda usługa stała się osobnym kontem – daje to wiele nowych możliwości, a jednocześnie jest praktycznie niezauważalne dla użytkowników. Użytkownik może sam zdefiniować sposób dzwonienia dla każdej usługi, wskazując np. operatora, który zrealizuje połączenie. Zmodyfikowano również sposób prezentacji bilingów. Pojawiły się w nich szczegółowe i bardziej czytelne informacje o nawiązywanych połączeniach. Usprawniona została także usługa „Wirtualnego Faksu”. Wzbogacono ją m.in. o możliwość konfiguracji powiadomień o statusie realizacji kampanii faksowej oraz zmieniono sposób prezentowania raportów dotyczących wysyłanych i odbieranych faksów oraz kampanii faksowych.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.