Liczba jednocześnie obsługiwanych przez Novem kampanii afiliacyjnych wzrasta bardzo dynamicznie – w roku 2007 było ich kilkanaście, w 2008 – 40, a obecnie ich ilość przekroczyła 60.
Plany Novem zakładają utrzymanie wysokiego tempa wzrostu liczby klientów wykorzystujących działania afiliacyjne. „Naszym celem jest, aby w tym roku liczba jednocześnie obsługiwanych programów przekroczyła 100” – mówi Jacek Pasławski, Prezes Zarządu Novem.
Jednocześnie rozszerza się grupa branż, z których firmy wykorzystują marketing afiliacyjny. Następuje to dzięki coraz większej znajomości i chęci wykorzystania tego modelu przez marketerów. Nie bez wpływu na to pozostaje kryzys gospodarczy i potrzeba stosowania przez nich maksymalnie efektywnych środków pozyskiwania nowych klientów. Najwcześniej zalety marketingu afiliacyjnego dostrzegły branże: finansowa, telekomunikacyjna, e-commerce, rozrywka i turystyka. One też najczęściej korzystają z usług Novem. W bieżącym roku do tego grona dołączyły między innymi: branża sprzedaży detalicznej i motoryzacyjna. Ilość i różnorodność prowadzonych przez platformę afiliacyjną kampanii ma znaczenie także dla wydawców internetowych zrzeszonych w sieci afiliacyjnej. Umożliwia im wybór najbardziej dopasowanych do powierzchni programów partnerskich.
W ostatnim okresie Novem prowadziło działania między innymi dla: Commercial Union OFE, Millennium Bank, Leroy Merlin, Peugeot, Reserved, Tesco, Zielona Budka.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.