Największe radio internetowe w ofercie IDMnet

Opublikowano: 4 października 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

PolskaStacja.pl, najczęściej słuchane polskie radio internetowe, powierzyło sprzedaż reklamy sieci IDMnet. W ramach współpracy IDMnet będzie prowadził sprzedaż zarówno internetowej, jak i radiowej powierzchni reklamowej rozgłośni.

Obecnie PolskaStacja.pl jest słuchana przez ponad 400 000 osób w ciągu miesiąca, co daje jej niekwestionowaną pozycję lidera wśród polskich rozgłośni internetowych. Stacja – jako jedna z niewielu – oferuje swoim słuchaczom szerokie możliwości w zakresie komunikacji oparte o portal internetowy, na który składają się miedzy innymi takie działy jak forum czy czat.

PolskaStacja.pl to obecnie 8 kanałów muzycznych, przy czym 2 kanały poświęcone są wyłącznie polskiej muzyce: Tylko Polskie Przeboje oraz Niezapomniane Polskie Przeboje (polskie oldies). Kolejne kanały to muzyka mieszana polska i zagraniczna: Tylko rock, Muzyka Na Topie, Największe Przeboje ’80 ’90 oraz sformatowane kanały Party – format dance, disco; Trax – muzyka klubowa, techno, house oraz Jazz – wszystkie gatunki muzyki jazzowej od klasyki po smooth jazz.

Przez kilka miesięcy pracowaliśmy wspólnie z PolskąStacją nad przygotowaniem radiowej oferty reklamowej, a przede wszystkim nad systemem raportującym emisje radiowe. Powstały w wyniku tego AdCast to system, który pozwala pokazać do jak dużej grupy osób trafiła reklama radiowa i z jaką częstotliwością. – podkreśla Adam Dyba z IDMnet.

Kanały PolskiejStacji.pl dostępne są w nowej technologii nadawania AAC+. Technologia ta zapewnia przy 3,4-krotnie niższym transferze danych tę samą jakość dźwięku co technologia mp3. Mówiąc inaczej strumień jakości 128kbps mp3 można z powodzeniem porównywać ze strumieniem danych 48kbps AAC+. Główną zaletą takiego rozwiązania jest większa stabilność odsłuchiwanego sygnału radiowego, który można odbierać już nawet na modemie lub bardzo słabym łączu internetowym.

http://www.polskastacja.pl

Sylwester KozakNajwiększe radio internetowe w ofercie IDMnet

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.