Następca Volvo V40

Opublikowano: 11 czerwca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Z końcem maja rozpoczyna się kampania marki Volvo wprowadzająca następcę modelu V40 – nowe kombi oznaczone symbolem V50. Pierwszy etap kampanii obejmuje takie media jak:
telewizja – wykorzystane zostaną stacje niszowe tj. TVN24, TVNturbo, Discovery Channel, Ale kino!, Canal+ oraz National Geographic.
nośniki reklamy zewnętrznej o formacie 12×3
magazyny: społeczno-polityczne, life style i motoryzacyjne

Istotnym elementem kampanii będzie Internet w którym komunikacja rozpocznie się od interstitiala na serwisie Biznes portalu Onet.pl oraz najpopularniejszych vortalach biznesowych. Kolejny etap to obecność na tychże serwisach, przy wykorzystaniu niekonwencjonalnych kreacji – double skyscraper oraz mega expand-skyscraper i expand box.

Wszystkie formy łączy jedna linia kreacyjna nawiązująca z jednej strony do charakterystycznego atrybutu Volvo – bezpieczeństwa, jak również do dynamiki, nowoczesnej stylistyki i przyjemności z jazdy. Kampania potrwa do końca lipca.

Kreację przygotowały agencja reklamowa U-Boot oraz agencja interaktywna K2. Za strategię i zakup mediów odpowiada dom mediowy MindShare, wraz z z działem odpowiedzialnym za komunikacją one-to-one – mOne (kampania on-line).

Kampania jest prowadzona także kanałami marketingu bezpośredniego – Volvo współpracuje w tym zakresie z agencjami Marketing House oraz Call Center Poland.

Sylwester KozakNastępca Volvo V40

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.