Nasza-Klasa serwuje Śledzika

Opublikowano: 9 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Nasza-klasa.pl uruchomiła dzisiaj własny serwis mikroblogowy, którego powstanie zapowiadaliśmy już w e-biznes.pl. Dzięki Śledzikowi ponad 13 mln użytkowników ma zyskać możliwość komunikowania się w czasie rzeczywistym. Po raz pierwszy nowość od Naszej-Klasy jest dostępna zarówno na portalu, jak i pod własnym adresem w sieci – sledzik.pl.

Śledzik.pl umożliwia przesyłanie krótkich, 250-znakowych wiadomości. Jest funkcja śledzenia innych użytkowników, dzielenia się linkami, filmami, obrazkami, czy muzyką. Po kliknięciu linku grafiki, czy wideo można je obejrzeć wewnątrz serwisu. Nie ma natomiast opcji tagowania, znanej z innych serwisów mikroblogowych, czy kanałów RSS. Użytkownicy mają możliwość wysyłania wiadomości publicznych, widocznych dla wszystkich oraz prywatnych, dostępnych jedynie dla znajomych.

Potrzeby komunikacyjne naszych Użytkowników stale rosną. Codziennie wymieniają oni blisko 25 milionami różnych informacji. Wychodząc naprzeciw tym aktywnościom, oddajemy im narzędzie, które w jeszcze bardziej efektywny sposób pozwoli pozostawać w kontakcie. Staramy się przekształcić NK w wielokanałową platformę komunikacyjną. Wdrożenie Śledzika to jeden z ważniejszych etapów tych przemian – zauważył Dominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu ds. marketingu & PR.

Aby zalogować się do Śledzika można wykorzystać dane profilu z Naszej-Klasy. Osoby, które w serwisie były naszymi znajomymi automatycznie stają się osobami śledzonymi w mikroblogu.

Nasza-Klasa chce również promować Śledzika dzięki znanym osobom. Obecnie są wśród nich między innymi Anna Dymna, czy Łukasz Zagrobelny.

Czy Śledzik wzbudzi zainteresowanie wśród użytkowników Naszej-Klasy? Czy przekona ich prostota i możliwości nowego serwisu?

Śledzik.pl

Dawid ZarazińskiNasza-Klasa serwuje Śledzika

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.