Nasza-klasa.pl uruchomiła dzisiaj własny serwis mikroblogowy, którego powstanie zapowiadaliśmy już w e-biznes.pl. Dzięki Śledzikowi ponad 13 mln użytkowników ma zyskać możliwość komunikowania się w czasie rzeczywistym. Po raz pierwszy nowość od Naszej-Klasy jest dostępna zarówno na portalu, jak i pod własnym adresem w sieci – sledzik.pl.
Śledzik.pl umożliwia przesyłanie krótkich, 250-znakowych wiadomości. Jest funkcja śledzenia innych użytkowników, dzielenia się linkami, filmami, obrazkami, czy muzyką. Po kliknięciu linku grafiki, czy wideo można je obejrzeć wewnątrz serwisu. Nie ma natomiast opcji tagowania, znanej z innych serwisów mikroblogowych, czy kanałów RSS. Użytkownicy mają możliwość wysyłania wiadomości publicznych, widocznych dla wszystkich oraz prywatnych, dostępnych jedynie dla znajomych.
Potrzeby komunikacyjne naszych Użytkowników stale rosną. Codziennie wymieniają oni blisko 25 milionami różnych informacji. Wychodząc naprzeciw tym aktywnościom, oddajemy im narzędzie, które w jeszcze bardziej efektywny sposób pozwoli pozostawać w kontakcie. Staramy się przekształcić NK w wielokanałową platformę komunikacyjną. Wdrożenie Śledzika to jeden z ważniejszych etapów tych przemian – zauważył Dominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu ds. marketingu & PR.
Aby zalogować się do Śledzika można wykorzystać dane profilu z Naszej-Klasy. Osoby, które w serwisie były naszymi znajomymi automatycznie stają się osobami śledzonymi w mikroblogu.
Nasza-Klasa chce również promować Śledzika dzięki znanym osobom. Obecnie są wśród nich między innymi Anna Dymna, czy Łukasz Zagrobelny.
Czy Śledzik wzbudzi zainteresowanie wśród użytkowników Naszej-Klasy? Czy przekona ich prostota i możliwości nowego serwisu?
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.