Nasza-klasa.pl uruchomiła dzisiaj własny serwis mikroblogowy, którego powstanie zapowiadaliśmy już w e-biznes.pl. Dzięki Śledzikowi ponad 13 mln użytkowników ma zyskać możliwość komunikowania się w czasie rzeczywistym. Po raz pierwszy nowość od Naszej-Klasy jest dostępna zarówno na portalu, jak i pod własnym adresem w sieci – sledzik.pl.
Śledzik.pl umożliwia przesyłanie krótkich, 250-znakowych wiadomości. Jest funkcja śledzenia innych użytkowników, dzielenia się linkami, filmami, obrazkami, czy muzyką. Po kliknięciu linku grafiki, czy wideo można je obejrzeć wewnątrz serwisu. Nie ma natomiast opcji tagowania, znanej z innych serwisów mikroblogowych, czy kanałów RSS. Użytkownicy mają możliwość wysyłania wiadomości publicznych, widocznych dla wszystkich oraz prywatnych, dostępnych jedynie dla znajomych.
Potrzeby komunikacyjne naszych Użytkowników stale rosną. Codziennie wymieniają oni blisko 25 milionami różnych informacji. Wychodząc naprzeciw tym aktywnościom, oddajemy im narzędzie, które w jeszcze bardziej efektywny sposób pozwoli pozostawać w kontakcie. Staramy się przekształcić NK w wielokanałową platformę komunikacyjną. Wdrożenie Śledzika to jeden z ważniejszych etapów tych przemian – zauważył Dominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu ds. marketingu & PR.
Aby zalogować się do Śledzika można wykorzystać dane profilu z Naszej-Klasy. Osoby, które w serwisie były naszymi znajomymi automatycznie stają się osobami śledzonymi w mikroblogu.
Nasza-Klasa chce również promować Śledzika dzięki znanym osobom. Obecnie są wśród nich między innymi Anna Dymna, czy Łukasz Zagrobelny.
Czy Śledzik wzbudzi zainteresowanie wśród użytkowników Naszej-Klasy? Czy przekona ich prostota i możliwości nowego serwisu?
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.