Nasza-klasa.pl uruchomiła dzisiaj własny serwis mikroblogowy, którego powstanie zapowiadaliśmy już w e-biznes.pl. Dzięki Śledzikowi ponad 13 mln użytkowników ma zyskać możliwość komunikowania się w czasie rzeczywistym. Po raz pierwszy nowość od Naszej-Klasy jest dostępna zarówno na portalu, jak i pod własnym adresem w sieci – sledzik.pl.
Śledzik.pl umożliwia przesyłanie krótkich, 250-znakowych wiadomości. Jest funkcja śledzenia innych użytkowników, dzielenia się linkami, filmami, obrazkami, czy muzyką. Po kliknięciu linku grafiki, czy wideo można je obejrzeć wewnątrz serwisu. Nie ma natomiast opcji tagowania, znanej z innych serwisów mikroblogowych, czy kanałów RSS. Użytkownicy mają możliwość wysyłania wiadomości publicznych, widocznych dla wszystkich oraz prywatnych, dostępnych jedynie dla znajomych.
Potrzeby komunikacyjne naszych Użytkowników stale rosną. Codziennie wymieniają oni blisko 25 milionami różnych informacji. Wychodząc naprzeciw tym aktywnościom, oddajemy im narzędzie, które w jeszcze bardziej efektywny sposób pozwoli pozostawać w kontakcie. Staramy się przekształcić NK w wielokanałową platformę komunikacyjną. Wdrożenie Śledzika to jeden z ważniejszych etapów tych przemian – zauważył Dominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu ds. marketingu & PR.
Aby zalogować się do Śledzika można wykorzystać dane profilu z Naszej-Klasy. Osoby, które w serwisie były naszymi znajomymi automatycznie stają się osobami śledzonymi w mikroblogu.
Nasza-Klasa chce również promować Śledzika dzięki znanym osobom. Obecnie są wśród nich między innymi Anna Dymna, czy Łukasz Zagrobelny.
Czy Śledzik wzbudzi zainteresowanie wśród użytkowników Naszej-Klasy? Czy przekona ich prostota i możliwości nowego serwisu?
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.