Portal nasza-klasa.pl udostępnił testową wersję nowego komunikatora – NKtalk. W testach bierze udział pół miliona osób. Prawdopodobnie do końca roku wszyscy spośród 13,5 miliona Użytkowników NK otrzymają dostęp do nowej funkcji. Będzie sukces, czy kolejna burza jak w przypadku Śledzika?
Testy zostały zaplanowane na blisko cztery tygodnie. Jak mówią właściciele serwisu, ze względu na dużą skalę projektu oraz strukturę zgłoszeń zdecydowano się w pierwszej kolejności na udostępnienie nowej funkcji użytkownikom z Dolnego Śląska.
Projektowanie nowego komunikatora NK trwa blisko od roku. Jednym z najważniejszych wyzwań dla działu technicznego portalu było zapewnienie szybkości i stabilności funkcjonowania komunikatora. NKtalk przeszedł podobno pozytywnie wewnętrzne testy techniczne i funkcjonalne. Celem obecnie prowadzonych testów jest określenie wydajności systemu oraz zebranie uwag i propozycji ulepszeń od Użytkowników serwisu.
Komunikator to jedno z najbardziej podstawowych narzędzi wymiany informacji w sieci. Nie mogło go zabraknąć w największym polskim portalu społecznościowym. Dzięki niemu będzie można jeszcze łatwiej kontaktować się ze swoimi znajomymi, przyjaciółmi i rodziną. Nie bez znaczenia jest również element edukacyjny całego projektu. Dzięki naszej-klasie.pl z nowym narzędziem będą mogły zapoznać się również osoby, które do tej pory nie wykorzystywały tego typu funkcji w Internecie. Myślę, że wspieranie rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce to ważne zadanie naszej-klasy.pl – komentuje Dominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu ds. marketingu & PR.
To druga w tym roku funkcja pozwalająca komunikować się użytkownikom w trybie rzeczywistym. We wrześniu portal wdrożył Śledzika, platformę pozwalającą dzielić się ze znajomymi krótkimi, nieprzekraczającymi 250 znaków informacjami. I choć szeroko promowany i przedstawiany jako nowoczesne rozwiązanie, mikroblog spotkał się z bardzo negatywnym przyjęciem sporej części użytkowników. Czy podobnie będzie w przypadku NKtalk? Choć wyglądem i funkcjonalnością przypomina znane już rozwiązania (nie trudno doszukać się podobieństw do Gadu-Gadu, czy komunikatora Facebooka) to trudno przewidzieć jak zareagują na niego dość „wymagający” użytkownicy NK.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.