Wdrożony system pozwala na łatwe i intuicyjne założenie i uruchomienie własnego sklepu, a następnie przedłużenie okresu jego działania. Klient ma możliwość samodzielnego wyboru najwygodniejszej dla siebie metody płatności za skorzystanie z usługi (karty płatnicze, przelew, przekaz, mTransfer, Inteligo, WAP). Będzie miał również możliwość administrowania sklepem z każdego miejsca oraz jego modyfikację i konfigurację zawartości.
Dodatkową zaletą jest wprowadzenie 14-dniowego okresu testowego, w czasie którego Klient ma okazję sprawdzenia funkcjonalności sklepu. W tym czasie jednak sklep nie jest widoczny dla użytkowników portalu. Następuje to po aktywacji sklepu na wybrany przez Klienta okres (sklep może być aktywny od jednego miesiąca do roku).
„W programie uruchamiania i włączania sklepów internetowych do serwisu Zakupy Wirtualna Polska pełni funkcję swoistej tablicy ogłoszeń skupiającej sklepy internetowe. Zamieszczenie sklepu na takiej tablicy powoduje oprócz przedstawienia całego asortymentu sklepu, dodatkowe promowanie nowości, rabatów, wyprzedaży zapasów magazynowych itp. Swoim Partnerom WP zapewnia dostęp do szerokiej rzeszy użytkowników i wysoką dzienną oglądalność. Jest to zatem doskonała szansa na wykorzystanie interaktywnej formy promowania i sprzedawania swoich produktów.” – mówi Ewa Stasik z Działu Sprzedaży dla Klientów Korporacyjnych WP.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.