Firmy NaviExpert i eholiday.pl podpisały umowę partnerską. W ramach współpracy baza punktów zainteresowania tzw. POI, nawigacji NaviExpert, zostanie wzbogacona o szczegółowe informacje o ponad 19-tu tysiącach obiektów noclegowych pochodzące z serwisu eholiday.pl. Szczegóły zdradza Mariusz Wojciechowski, Prezes Grupy eholiday.pl.
Teraz, dzięki współpracy z serwisem eholiday.pl, użytkownicy NaviExpert otrzymają dostęp do informacji o ponad 19-tu tysiącach hoteli, pensjonatów, kwater prywatnych, ośrodków wypoczynkowych i centrów SPA&Wellness. Wszystkie obiekty pochodzące z eholiday.pl są na bieżąco weryfikowane, dlatego użytkownicy nawigacji mogą liczyć na zawsze aktualne dane i numery telefonów.
O szerszą wypowiedź poprosiliśmy Mariusza Wojciechowskiego, prezesa zarządu Grupy eholiday.pl:
Czy użytkownicy eholiday.pl, którzy promują w serwisie swoje miejsca noclegowe, będą płacić za tą usługę?
Nie. I bardzo wyraźnie chcę to podkreślić! Dodanie obiektu noclegowego do naszej bazy jest całkowicie darmowe, co zresztą wyraźnie odróżnia nas od konkurencji. A obecność w systemach GPS i mapach – również darmowa – jest wartością dodaną dla naszych klientów. Wartością powiedzmy to wprost dla wielu bardzo ważną.
Podpisaliście podobną umowę z IMAGISEM, a teraz z NaviExpert. Czy to wasza strategia poszerzania zasięgu czy jednorazowe umowy? Będziecie podążać w tym kierunku?
Zdecydowanie element szerszej strategii. Klienci, którzy dodają swoje obiekty do naszego serwisu oczekują, że dotrą w ten sposób do jak najszerszego grona odbiorców. A my staramy się tym oczekiwaniom sprostać. Systemy GPS są do tego idealnym narzędziem. Nie dość, że pozwalają nam znacznie zwiększyć zasięg, to dodatkowo umożliwiają interakcje z użytkownikiem.
Korzystając z okazji, jeszcze jedno pytanie – serwis eholiday.pl to główny serwis Grupy, a co z pozostałymi projektami? Czy nadal je rozwijacie?
Oczywiście. Serwis eholiday.pl to nasz najważniejszy projekt, siłą rzeczy na nim skupiamy więc najwięcej energii. Ale nie zaniedbujemy innych. Mocno rozwijamy w tym momencie także efly.pl, a na początku drugiego kwartału roku ruszają pracę modernizacyjne nad serwisem naweekend.pl. Mam nadzieję, że jego nowa odsłona będzie bardzo pozytywnie odebrana i zaskoczy rynek.
NaviExpert jest kluczowym dostawcą usługi mobilnej nawigacji GPS dla wiodących sieci komórkowych w Polsce: Orange, Era i Play oraz dla portalu Wirtualna Polska. Aplikacja jest kompatybilna z 220 modelami telefonów komórkowych. Rozwiązanie oferowane przez NaviExpert na bieżąco aktualizuje mapy oraz informacje o remontach, zmianach w organizacji i natężeniu ruchu drogowego, a także dostarcza stale aktualną listę miejsc niebezpiecznych i fotoradarów. POI Explorer to kontekstowa wyszukiwarka punktów zainteresowania tzw. POI, która pozwala na szybką lokalizację poszukiwanych miejsc w okolicy lub w czasie podróży.
„Zdecydowaliśmy się na współpracę z serwisem eholiday, ponieważ dysponuje on jedną z największych i najbardziej aktualnych baz noclegowych w Polsce. Dzięki udostępnieniu tej bazy w formie punktów POI w mobilnej nawigacji osobistej NaviExpert, nasi użytkownicy zyskają natychmiastowy dostęp do pełnej, niezwykle szczegółowej i na bieżąco aktualizowanej informacji o miejscach noclegowych w Polsce” – powiedział Mirosław D. Krajewski, Dyrektor Zarządzający NaviExpert.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.