Netia podpisała bezterminową umowę z Novem na pozyskiwanie klientów usługi szerokopasmowego internetu – „Szybki Internet Netii”
W ramach kontraktu firma Novem będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację internetowych kampanii sprzedażowych Netii, a także dobór mediów z własnej sieci ponad tysiąca serwisów internetowych. Współpraca między firmami rozpoczęła się w styczniu 2007 roku. Za każdym razem działania reklamowe i sprzedażowe, mające na celu pozyskiwanie klientów dla operatora, były rozliczane wyłącznie za efekt działań Novem. Ten efektywny model rozliczeń (lead generation), podstawowy dla formuły biznesowej Novem, staje się coraz powszechniejszy na rynku reklamy internetowej.
– Według ostatniego raportu International Data Group (IDC) przekazy reklamowe typu „lead generation”, opierające się na wynagrodzeniu uzależnionym od konkretnych efektów sprzedażowych osiągną w Stanach Zjednoczonych w 2012 r. wartość 5,9 mld USD (w porównaniu z 2,3 mld USD w 2007 r.). Przewidujemy, że ten rynek także w Polsce będzie się bardzo dynamicznie rozwijał, czego najlepszym potwierdzeniem są szybko zmieniające się preferencje reklamodawców – mówi Jacek Pasławski, prezes Novem.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.