Zwiększa się konkurencja operatorów TelAreny dla połączeń międzynarodowych. Od 1 października, o obsługę zagranicznych rozmów użytkowników FreecoNet walczy także Netia.
Netia – obecna na TelArenie od marca br. – świadczyła do tej pory usługi w zakresie połączeń wyłącznie na krajowe numery stacjonarne i komórkowe. Od 1 października, za pośrednictwem tego operatora, użytkownicy FreecoNet mogą także dzwonić na 16 najpopularniejszych kierunków zagranicznych, takich jak Irlandia, Niemcy, Stany Zjednoczone, czy Wielka Brytania. Większa konkurencja na TelArenie o połączenia międzynarodowe to także spadek cen – do większości krajów Unii Europejskiej, Kanady oraz USA można dzwonić za pośrednictwem Netii już za 9 groszy brutto za minutę połączenia.
Inne obsługiwane przez Netię kierunki to: Francja, Hiszpania, Holandia, Szwecja Włochy (9 groszy brutto za minutę), Białoruś (1,05 zł brutto/min), Czechy (0,21 zł brutto/min), Egipt (1,07 zł brutto/min), Grecja (0,34 zł brutto/min), Rosja (0,46 zł brutto/min) i Ukraina (0,87 zł brutto/min). Wszystkie połączenia naliczane są sekundowo.
Użytkownicy FreecoNet, dzięki otwarciu Netii na kierunki zagraniczne, mogą już korzystać z pełnej oferty usług na połączenia krajowe i międzynarodowe pięciu operatorów obecnych na TelArenie. Są to: Crowley, Deutsche Telecom, EuroTelekom, GTS Energis i Netia. Walczą oni o każde połączenie użytkownika FreecoNet na numery niezarejestrowane na platformie. Rozmowa jest realizowana zawsze przez tego operatora, który ma najniższą stawkę na dany kierunek. Ta rywalizacja operatorów pozwoliła FreecoNet wypracować bardzo konkurencyjną ofertę wobec operatorów VoIP, przy zachowaniu wysokiej jakości połączeń, gwarantowanej przez największych i niezależnych operatorów.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.