NetSprint.pl oraz agencja komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia podpisały umowę o współpracy w zakresie oferowania rozwiązań wyszukiwawczych NetSprint przeznaczonych dla portali informacyjnych, serwisów korporacyjnych oraz sklepów internetowych.
Firmy postanowiły połączyć doświadczenie zespołów kreatywnych, grafików i webmasterów agencji Hypermedia oraz ekspertów wyszukiwania i działu rozwiązań korporacyjnych (Enterprise Search) firmy NetSprint, w celu zapewnienia klientom kompleksowej usługi tworzenia nowego lub optymalizacji istniejącego serwisu internetowego. Dzięki połączeniu potencjału obu firm, klient otrzymuje narzędzie dostarczające użytkownikom informacje w możliwie najlepszej graficznie formie, które są jednocześnie bardzo łatwo dostępne przy użyciu intuicyjnej wyszukiwarki.
Zastosowanie na serwisie klienta rozwiązań NetSprint wpływa korzystanie na szybki dostęp do pożądanej informacji oraz zwiększenie tzw. lepkości serwisu (średniego czasu spędzonego na serwisie w trakcie jednorazowej wizyty), co z kolei przekłada się na wzrost ruchu na stronie. Wiedza specjalistów Hypermedia uwidacznia się z kolei w optymalnym zaprojektowaniu rozkładu strony oraz jej ciekawej formie graficznej, czego rezultatem jest wzrost lojalności klientów oraz zwiększenie ich zainteresowania ofertą.
„Bardzo cieszymy się z nawiązania stałej współpracy z wiodącą firmą na rynku agencji interaktywnych. Agencja Hypermedia posiada zespół testerów, który na bieżąco kontroluje działanie naszych rozwiązań wyszukiwawczych. Dzięki testom wykonywanym zarówno u nas, jak i w agencji, jesteśmy w stanie zapewnić najwyższy poziom jakości naszych rozwiązań opartych na technologii wyszukiwawczej” – powiedziała Justyna Skorupska, Dyrektor Pionu Rozwiązań Korporacyjnych w NetSprint.pl
„Z badań wynika, że efektywnie działająca wyszukiwarka i odpowiednio zaprojektowana witryna może znacząco zwiększyć zadowolenie użytkownika z korzystania ze strony, a także zwiększyć liczbę wizyt oraz czas ich trwania. Dlatego postanowiliśmy połączyć siły z NetSprint i włączyć do oferty kompleksowe rozwiązania usprawniające dostęp do informacji oparte na wyszukiwaniu. Jest to kolejny krok we wzbogacaniu naszej oferty rozwiązań wyszukiwawczych dla klientów korporacyjnych” – powiedział Tomasz Toczewski, odpowiedzialny za rozwiązania B2B w Hypermedia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.