Newsweek.pl w nowej odsłonie

Opublikowano: 16 września 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Strona Newsweek.pl została odświeżona. Zmieniła się m.in. strona główna oraz sposób prezentacji artykułów. Zbudowany w nowej technologii serwis został przeniesiony do infrastruktury Onetu. 

Newsweek.pl w nowej odsłonie ma uproszczone menu oraz nową modułową prezentację treści. Na końcu każdego artykułu lub działu samoistnie uruchamia się strumień kolejnych powiązanych artykułów.

To rozwiązanie jest znane choćby z Facebooka. W ten sposób chcieliśmy ułatwić naszym użytkownikom szybkie dotarcie do dużej porcji artykułów na wybrany temat – przekonuje Piotr Stasiak, odpowiedzialny za rozwój serwisu Newsweek.pl.

newsweek

W nowej strukturze wyeksponowano autorów tygodnika „Newsweek”. Ich codzienne komentarze na temat bieżących wydarzeń w Polsce i na świecie są umieszczane bezpośrednio pod najważniejszymi tematami publikowanymi na stronie głównej. Uwagę zwracać ma też wprowadzenie do treści artykułów wyimków i cytatów, czyli elementów graficznych właściwych tradycyjnym gazetom i magazynom.

Nowy Newsweek.pl jest responsywny, dzięki czemu dopasowuje się do wielkości ekranu, na którym jest wyświetlany. Na małych urządzeniach, takich jak tablety czy smartfony, serwis automatycznie przełącza się na wersję m.newsweek.pl.

Nowy serwis działa w infrastrukturze Onetu, który w 75 proc. należy do wydawcy Newsweeka.pl – Ringier Axel Springer Polska. Umieszczenie witryny na serwerach Onetu umożliwiać ma wykorzystywanie narzędzi do analizowania ruchu w witrynie, co w przyszłości pozwolić ma na dopasowywanie wersji odsłon serwisu do upodobań każdego użytkownika.

Dawid ZarazińskiNewsweek.pl w nowej odsłonie

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.