Strona Newsweek.pl została odświeżona. Zmieniła się m.in. strona główna oraz sposób prezentacji artykułów. Zbudowany w nowej technologii serwis został przeniesiony do infrastruktury Onetu.
Newsweek.pl w nowej odsłonie ma uproszczone menu oraz nową modułową prezentację treści. Na końcu każdego artykułu lub działu samoistnie uruchamia się strumień kolejnych powiązanych artykułów.
To rozwiązanie jest znane choćby z Facebooka. W ten sposób chcieliśmy ułatwić naszym użytkownikom szybkie dotarcie do dużej porcji artykułów na wybrany temat – przekonuje Piotr Stasiak, odpowiedzialny za rozwój serwisu Newsweek.pl.
W nowej strukturze wyeksponowano autorów tygodnika „Newsweek”. Ich codzienne komentarze na temat bieżących wydarzeń w Polsce i na świecie są umieszczane bezpośrednio pod najważniejszymi tematami publikowanymi na stronie głównej. Uwagę zwracać ma też wprowadzenie do treści artykułów wyimków i cytatów, czyli elementów graficznych właściwych tradycyjnym gazetom i magazynom.
Nowy Newsweek.pl jest responsywny, dzięki czemu dopasowuje się do wielkości ekranu, na którym jest wyświetlany. Na małych urządzeniach, takich jak tablety czy smartfony, serwis automatycznie przełącza się na wersję m.newsweek.pl.
Nowy serwis działa w infrastrukturze Onetu, który w 75 proc. należy do wydawcy Newsweeka.pl – Ringier Axel Springer Polska. Umieszczenie witryny na serwerach Onetu umożliwiać ma wykorzystywanie narzędzi do analizowania ruchu w witrynie, co w przyszłości pozwolić ma na dopasowywanie wersji odsłon serwisu do upodobań każdego użytkownika.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.