NetPress Digital 22 listopada uruchomił pod domeną www.nexto.pl przedpremierową wersję nowego serwisu. Nexto.pl stanie się platformą, na której znajdzie się szeroki wybór prasy i książek w formie elektronicznej oraz książki audio. Już teraz na nexto.pl udostępniono obszerne fragmenty wybranych publikacji. Jednocześnie zegar na stronie zaczął odliczać czas do oficjalnej premiery platformy, która nastąpi 10 stycznia 2008 r. w samo południe.
Dotychczasowe działania promocyjne, wykorzystujące społeczny potencjał sieci, zaowocowały rejestracją na www.otwieramy.pl, w ciągu ostatnich dwóch miesięcy blisko 120 tys. osób. Są to osoby zainteresowane aktywnym promowaniem elektronicznych treści i zarabianiem na ich dystrybucji poprzez internetową sieć handlową. Liczba wizyt na stronie Otwieramy.pl, będącej osią pierwszego etapu działań, przekroczyła 1,5 miliona.
Obecna faza akcji ma za zadanie poinformowanie o premierze platformy jak najszerszego grona internautów, a jednocześnie przybliżenie idei cyfrowych publikacji i pokazanie na przykładach, jak wyglądają elektroniczne książki. Co kilka dni na stronie www.nexto.pl udostępniane będą kolejne fragmenty wybranych książek. Na potrzeby akcji wykorzystano przeglądarkę Zinio Express, a także tradycyjny format PDF. Internauci poczytać mogą „Przygody Sherlocka Holmesa” (Tower Press), „Przystupę” Grażyny Plebanek (W.A.B.), „Opowiadania ćwierćabsurdalne” (Indigo) oraz komiks o Wilqu (BM Vision).
– Dzięki temu, że wydawcy coraz chętniej decydują się na udostępnianie za darmo sporych fragmentów, mamy możliwość pokazania internautom e-wydań w niespotykanej dotąd w polskim Internecie formie. Teraz każdy będzie mógł zobaczyć, jak mogą wyglądać publikacje elektroniczne i wyobrazić sobie, jak będzie wyglądać przyszłość książek i czasopism – komentuje Mateusz Chłodnicki, dyrektor ds. marketingu nexto.pl.
– Nie przez przypadek w udostępnionym zbiorze znajduje się tekst z cyklu „Opowiadania ćwierćabsurdalne”, którego bohater zapada w śpiączkę i budzi się w świecie… w którym wszystko jest inne – mówi Chłodnicki i dodaje – Jestem przekonany, że start platformy nexto.pl to początek dużych zmian na rynku książek i prasy. Zmian, które będą bardzo pozytywne, zarówno dla wydawców, jak i czytelników.
Akcja przedpremierowa trwa. Na stronie nexto.pl został uruchomiony zegar odliczający dni i godziny do premiery platformy, a także rozpoczęła się specjalna promocja, w której wygrać można innowacyjny czytnik e-książek iLiad, wykorzystujący zdobywającą coraz większą popularność technologię e-papieru. Organizatorzy zakładają, że ten etap działań będzie cieszyć się nie mniejszym powodzeniem, niż projekt pozyskiwania uczestników systemu partnerskiego, a start samej platformy będzie dużym wydarzeniem medialnym w polskim Internecie. Tylko w ciągu pierwszych czterech dni przedpremierową stronę www.nexto.pl odwiedziło ponad 100 tys. użytkowników.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.