Wiodący na rynku sprzedaży publikacji w wersji elektronicznej sklep Nexto.pl odpisał zaplanowaną na rok umowę o współpracy z serwisem społecznościowym nakanapie.pl, skupionym wokół aktywności związanych z czytaniem i kupowaniem książek.
W pierwszym zakrojonym na taką skalę projekcie współpracy firm związanych z rynkiem wydawniczym wybrane opinie i recenzje z serwisu nakanapie.pl – zawierającego liczącą blisko 350 tys. pozycji bazę książek i skupiającego jedną z największych społeczności miłośników książek – trafią do klientów sklepu Nexto.pl.
Bardzo cieszy nas ta współpraca. Oferta ebooków i audiobooków Nexto.pl to duża wartość dla użytkowników naszego serwisu. – mówi Marek Kasperski, współwłaściciel nakapanie.pl.
Dodatkowo dla klientów Nexto.pl i użytkowników nakanapie.pl przewidziano szereg promocji oraz konkursów prowadzonych zarówno w ramach współpracujących serwisów jak i na portalach społecznościowych takich jak Facebook.
Chcemy, aby Nexto.pl było nie tylko sklepem, w którym klienci dokonują zakupów, ale także miejscem wymiany porad, informacji i otrzymania rzetelnych opinii o produktach. Współpraca z nakapanie.pl jest pierwszym etapem szerszej promocji Nexto.pl w serwisach społecznościowych. – mówi Bartłomiej Roszkowski, prezes zarządu NetPress Digital, spółki prowadzącej serwis Nexto.pl.
Subiektywne opinie na temat produktów i usług oraz ich recenzje są jednymi z najczęściej poszukiwanych w Internecie informacji. Według raportu E-commerce w Polsce firmy Gemius S.A., 85 proc. badanych internautów kupujących w sieci odpowiedziało, że Internet jest dla nich głównym źródłem wiedzy o produktach i usługach. Co więcej, prawie 3/4 badanych zadeklarowało wcześniejsze zapoznawanie się z opiniami o markach i produktach przed podjęciem ostatecznej decyzji, czy kupić dany produkt. Rekomendacjami innych kierują się szczególnie osoby zainteresowane kulturą – książkami, filmem, prasą czy teatrem.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.