NG Interactive i BPW Polska podpisały umowę na stworzenie portalu korporacyjnego

Opublikowano: 10 stycznia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Umowa przewiduje ukończenie prac nad zaawansowanym serwisem do marca tego roku. Portal będzie zawierał prezentację bardzo szerokiej gamy produktów BPW (ponad 450 rodzajów osi do samochodów ciężarowych i autobusów), jak również ofertę innych producentów, których dystrybutorem jest BPW Polska. W portalu dostępne będą również informacje prasowe, aktualności oraz dział poświęcony działalności publicznej BPW Polska i BPW Bergische Achsen KG (sponsoring sportów motorowych, działalność charytatywna).

Serwis zostanie wdrożony w oparciu o autorski system zarządzania treścią stworzony przez NG Interactive – NG Active Content.

BPW Polska to przedstawiciel w Polsce jednego z największych na świecie producentów osi do samochodów ciężarowych i autobusów na świecie. BPW Bergische Achsen KG produkuje ponad 250 000 osi rocznie, zatrudnia w Niemczech 3 500 pracowników, posiada 13 fabryk i jest obecne w 18 krajach. W czasie swojej 100-letniej historii wprowadziło 2 500 innowacji i posiada ponad 400 patentów na swoje wynalazki.

Next Generation Interactive to agencja interaktywna oferująca pełną obsługę w zakresie mediów interaktywnych (Internet, multimedia). Klientami NG Interactive są m. in. Danfoss Polska, Budimex, Fortis Bank Polska, Unia Wolności, Dressta, Wydawnictwo Nowa Era.

http://www.ngi.com.pl

Sylwester KozakNG Interactive i BPW Polska podpisały umowę na stworzenie portalu korporacyjnego

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.