NG Interactive i BPW Polska podpisały umowę na stworzenie portalu korporacyjnego

Umowa przewiduje ukończenie prac nad zaawansowanym serwisem do marca tego roku. Portal będzie zawierał prezentację bardzo szerokiej gamy produktów BPW (ponad 450 rodzajów osi do samochodów ciężarowych i autobusów), jak również ofertę innych producentów, których dystrybutorem jest BPW Polska. W portalu dostępne będą również informacje prasowe, aktualności oraz dział poświęcony działalności publicznej BPW Polska i BPW Bergische Achsen KG (sponsoring sportów motorowych, działalność charytatywna).

Serwis zostanie wdrożony w oparciu o autorski system zarządzania treścią stworzony przez NG Interactive – NG Active Content.

BPW Polska to przedstawiciel w Polsce jednego z największych na świecie producentów osi do samochodów ciężarowych i autobusów na świecie. BPW Bergische Achsen KG produkuje ponad 250 000 osi rocznie, zatrudnia w Niemczech 3 500 pracowników, posiada 13 fabryk i jest obecne w 18 krajach. W czasie swojej 100-letniej historii wprowadziło 2 500 innowacji i posiada ponad 400 patentów na swoje wynalazki.

Next Generation Interactive to agencja interaktywna oferująca pełną obsługę w zakresie mediów interaktywnych (Internet, multimedia). Klientami NG Interactive są m. in. Danfoss Polska, Budimex, Fortis Bank Polska, Unia Wolności, Dressta, Wydawnictwo Nowa Era.

http://www.ngi.com.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

IT w Uczelniach
07.03.2024
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top