NG Interactive wykonało pierwszy z sześciu serwisów prezentujących poszczególne linie zegarków Casio. Serwis stanowi internetowe wsparcie kampanii jaką prowadzi Zibi sp. z o. o. w swoich punktach sprzedaży.
Głównym celem serwisu, oprócz dokładnego pokazania wszystkich modeli z linii Waveceptor jest schematyczne przedstawienie zasad synchronizacji zegarka z zegarem atomowym w Niemczech. Za pomocą animacji przedstawiającej wszystkie kroki synchronizacji internauci dowiadują się jak działa mechanizm Waveceptor. Wszystkie animacje wykonane są we Flashu, co podniosło to dynamikę serwisu i w znaczącym stopniu wpłynęło na jakość odbioru.
Obsługa serwisu – dodawanie nowych treści, modyfikacja, jest w pełni zautomatyzowana. Cały projekt oparty jest o bazę serwisu zibi.pl, tak wiec każda aktualizacja głównej bazy serwisu będzie od razu widoczna w serwisie waveceptor.pl. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest również sprawdzenie on-line dostępności zegarka w poszczególnych punktach sprzedaży, jego ceny, jak również zakup on-line.
Takie rozwiązanie pokazuje jak można wykorzystać dane gromadzone przez bazy firmowe do ciekawej prezentacji – mówi Grzegorz Krzemień – managing partner NG Interactive. Te same dane można przedstawić w tak różny sposób. Dzięki takiemu rozwiązaniu zarządzanie rozbudowanym serwisem głównym firmy i serwisami poszczególnych linii jest ograniczone do prostych zmian w jednym tylko miejscu, nie trzeba pamiętać aby zaktualizować ceny, nazwy modeli we wszystkich serwisach. Wszystko dzieje się automatycznie.
Jest to kolejny projekt który Zibi Sp. z o. o. powierzyło NG Interactive. Do tej pory powstały serwisy zegarków Atlantic (www.atlantic-watch.pl), Seiko (www.seiko.zibi.pl) oraz aplikacja umożliwiająca stworzenie on-line zegara z logo firmy (www.logo.zibi.pl ). NG Interactive przygotowało również kampanie promocyjną zegarków Candino.
http://www.waveceptor.pl
http://www.ngi.com.pl
Wpisy promowane
- Integracja danych z różnych źródeł jako klucz do sukcesu e-commerceW dzisiejszym świecie e-commerce dane stanowią jedno z najważniejszych aktywów biznesowych. Firmy zbierają informacje z różnych źródeł – od systemów ...
- Kiedy warto zacząć inwestować – najlepszy moment na wejście na giełdęInwestowanie to jeden z najskuteczniejszych sposobów na budowanie długoterminowego majątku. W dobie rosnącej świadomości finansowej coraz więcej osób zastanawia się, ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.