NG Interactive odmierza czas

NG Interactive wykonało pierwszy z sześciu serwisów prezentujących poszczególne linie zegarków Casio. Serwis stanowi internetowe wsparcie kampanii jaką prowadzi Zibi sp. z o. o. w swoich punktach sprzedaży.

Głównym celem serwisu, oprócz dokładnego pokazania wszystkich modeli z linii Waveceptor jest schematyczne przedstawienie zasad synchronizacji zegarka z zegarem atomowym w Niemczech. Za pomocą animacji przedstawiającej wszystkie kroki synchronizacji internauci dowiadują się jak działa mechanizm Waveceptor. Wszystkie animacje wykonane są we Flashu, co podniosło to dynamikę serwisu i w znaczącym stopniu wpłynęło na jakość odbioru.

Obsługa serwisu – dodawanie nowych treści, modyfikacja, jest w pełni zautomatyzowana. Cały projekt oparty jest o bazę serwisu zibi.pl, tak wiec każda aktualizacja głównej bazy serwisu będzie od razu widoczna w serwisie waveceptor.pl. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest również sprawdzenie on-line dostępności zegarka w poszczególnych punktach sprzedaży, jego ceny, jak również zakup on-line.

Takie rozwiązanie pokazuje jak można wykorzystać dane gromadzone przez bazy firmowe do ciekawej prezentacji – mówi Grzegorz Krzemień – managing partner NG Interactive. Te same dane można przedstawić w tak różny sposób. Dzięki takiemu rozwiązaniu zarządzanie rozbudowanym serwisem głównym firmy i serwisami poszczególnych linii jest ograniczone do prostych zmian w jednym tylko miejscu, nie trzeba pamiętać aby zaktualizować ceny, nazwy modeli we wszystkich serwisach. Wszystko dzieje się automatycznie.

Jest to kolejny projekt który Zibi Sp. z o. o. powierzyło NG Interactive. Do tej pory powstały serwisy zegarków Atlantic (www.atlantic-watch.pl), Seiko (www.seiko.zibi.pl) oraz aplikacja umożliwiająca stworzenie on-line zegara z logo firmy (www.logo.zibi.pl ). NG Interactive przygotowało również kampanie promocyjną zegarków Candino.

http://www.waveceptor.pl
http://www.ngi.com.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top