NG Interactive wykonało pierwszy z sześciu serwisów prezentujących poszczególne linie zegarków Casio. Serwis stanowi internetowe wsparcie kampanii jaką prowadzi Zibi sp. z o. o. w swoich punktach sprzedaży.
Głównym celem serwisu, oprócz dokładnego pokazania wszystkich modeli z linii Waveceptor jest schematyczne przedstawienie zasad synchronizacji zegarka z zegarem atomowym w Niemczech. Za pomocą animacji przedstawiającej wszystkie kroki synchronizacji internauci dowiadują się jak działa mechanizm Waveceptor. Wszystkie animacje wykonane są we Flashu, co podniosło to dynamikę serwisu i w znaczącym stopniu wpłynęło na jakość odbioru.
Obsługa serwisu – dodawanie nowych treści, modyfikacja, jest w pełni zautomatyzowana. Cały projekt oparty jest o bazę serwisu zibi.pl, tak wiec każda aktualizacja głównej bazy serwisu będzie od razu widoczna w serwisie waveceptor.pl. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest również sprawdzenie on-line dostępności zegarka w poszczególnych punktach sprzedaży, jego ceny, jak również zakup on-line.
Takie rozwiązanie pokazuje jak można wykorzystać dane gromadzone przez bazy firmowe do ciekawej prezentacji – mówi Grzegorz Krzemień – managing partner NG Interactive. Te same dane można przedstawić w tak różny sposób. Dzięki takiemu rozwiązaniu zarządzanie rozbudowanym serwisem głównym firmy i serwisami poszczególnych linii jest ograniczone do prostych zmian w jednym tylko miejscu, nie trzeba pamiętać aby zaktualizować ceny, nazwy modeli we wszystkich serwisach. Wszystko dzieje się automatycznie.
Jest to kolejny projekt który Zibi Sp. z o. o. powierzyło NG Interactive. Do tej pory powstały serwisy zegarków Atlantic (www.atlantic-watch.pl), Seiko (www.seiko.zibi.pl) oraz aplikacja umożliwiająca stworzenie on-line zegara z logo firmy (www.logo.zibi.pl ). NG Interactive przygotowało również kampanie promocyjną zegarków Candino.
http://www.waveceptor.pl
http://www.ngi.com.pl
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.