Firma Keymile powstała z połączenia firm o kilkudziesięcioletniej tradycji – Datentechnik i Ascom Transmission, stając się czołowym dostawcą urządzeń dostępowych na europejskim rynku telekomunikacyjnym.
Główny nacisk w prezentacji położono na zwiększenie świadomości nowej marki. Prezentacja rozpoczyna się dynamicznym intro. Za pomocą ciekawych animacji przedstawiona jest dotychczasowa historia firm Datentechnik i Ascom Transmission, ich połączenie oraz obszary działań firmy pod nową nazwą – Keymile.
Stworzone zostały dwie wersje prezentacji. Jedna wyświetlana podczas XIV Targów Łączności INTERTELECOM 2003 w Łodzi, druga rozprowadzana na płytach CD.
Obydwie wersje prezentacji składają się z części informacyjnej i części dla inżynierów obsługujących urządzenia Keymile, dostępnej za podaniem hasła. Część informacyjna przedstawia historię firmy i ofertę. Dla wzmocnienia wizerunku nowej marki prezentacja została wzbogacona o gadżety multimedialne w postaci tapet i wygaszacza. Dynamikę i nowoczesność prezentacji podkreśla specjalnie skomponowana muzyka oraz charakterystyczny głos lektora.
Cały projekt został przygotowany w trzy tygodnie od podpisania umowy.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.