Next Generation Interactive podpisało umowę z firmą Zibi Sp. z o.o. na stworzenie kompleksowego internetowego wizerunku zegarków firmy Casio, których Zibi jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce. W ramach projektu stworzone będą serwisy produktowe prezentujące 6 głównych kolekcji zegarków Casio:
Waveceptor – kolekcja zegarków wyposażonych w funkcje pozwalającą na synchronizacje zegarka z wzorcowym zegarem atomowym.
Edifice– kolekcja charakteryzujące się lepszym wykończeniem oraz designem o mocnej linii i nowoczesnej stylistyce.
Sheen– kolekcja dla pań, biżuteryjne eleganckie zegarki z doskonałym wykończeniem.
Oceanus– elegancka linia zegarków o klasycznym charakterze wykonane z najlepszych materiałów.
Protrek i Seapathfinder– obydwie linie zegarków dla aktywnych osób wyposażone są w zaawansowane funkcje przydatne w czasie wypraw i podróży np. cyfrowy kompas, barometr, termometr, fazy księżyca.
Projekt jest częścią ogólnopolskiej kampanii promującej zegarki Casio, prowadzoną w punktach sprzedaży Zibi w całej Polsce orz w internecie. Pomimo wymagań co do spójności poszczególne strony będą oddawać unikalne zalety kolekcji. Zapewnione zostanie to poprzez odpowiednio dobrany dla każdej serii design, podkreślający jej dodatkowe funkcje i zalety.
Dotychczas Next Generation Interactive współpracowało z Zibi przy projektach tworzenia serwisów marek takich jak Seiko, Atlantic, kampanii promocyjnej zegarków Candino i przy promocji usług reklamowych Zibi.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.