Niecodzienna kampania reklamowa PURMO

Opublikowano: 25 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa grzejników marki Purmo pod hasłem „Inspiracje dla Twojego domu”. Niestandardowa forma reklamy pozwalająca zaprezentować bogatą ofertę grzejników łazienkowych i dekoracyjnych nowej grupie potencjalnych klientów – to główne jej cechy.

Głównym celem kampanii jest promocja oferty Purmo w zakresie grzejników dekoracyjnych i łazienkowych. Akcja znacznie odbiega od wszystkich dotychczasowych działań reklamowych tego producenta. Zastosowano niestandardową formę reklamową, która pozwala użytkownikowi przewijać zdjęcia z pełną gamą grzejników oraz rozwijać ich opisy. Po wybraniu zdjęcia internauta jest przenoszony na specjalną stronę (tzw. landing page), gdzie znajduje się Galeria Inspiracji Purmo – rodzaj interaktywnej prezentacji z wysokiej jakości zdjęciami, możliwością wizualizacji wnętrz oraz szczegółowymi danymi o cenach i punktach sprzedaży.

W kampanii zdecydowano się na niecodzienny dobór mediów – działania reklamowe prowadzone będą tylko w serwisie meble.pl w sekcji aktualności i potrwają kilka miesięcy. Na wybór serwisu wpłynął fakt, że jest on najpopularniejszym i najchętniej odwiedzanym serwisem wnętrzarskim.

– Naszym założeniem było pokazanie  grzejnika nie tylko jako emitera ciepła, ale przede wszystkim jako istotnej części wyposażenia wnętrza, elementu który odgrywa ważną funkcję dekoracyjną, który podnosi atrakcyjność otoczenia i  nadaje mu określony charakter. Stąd też hasło całej kampanii „Inspiracja dla Twojego domu”. Chcemy pokazywać, podpowiadać rozwiązania a także inspirować. – mówi Emilia Dudek, Marketing Manager marki Purmo.

W reklamach grzejników producenci najczęściej eksponują ich walory techniczne, pokazują możliwości grzewcze i cenę. Ta kampania jest całkowicie inna i pokazuje grzejniki jako element dekoracyjny, kładąc nacisk na wzornictwo i estetykę. To wymagało zastosowania zupełnie innych form reklamowych, innego doboru mediów i planowania akcji w czasie. – mówi Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy Cormedia.

Od stycznia trwały testy kampanii, w których skupiono się na optymalizacji samej reklamy jak i strony docelowej (landing page). Sprawdzono różne warianty, rodzaje zdjęć i analizowano ich skuteczność pod kątem liczby wejść i czasu trwania odwiedzin. W ostatecznym kształcie kampania uruchomiona została w marcu i potrwa do końca roku.

Za przygotowanie kreacji, planowanie i zakup mediów, a także za bieżącą optymalizację działań w trakcie trwania kampanii odpowiada dom mediowy Cormedia.

www.cormedia.pl

www.purmo.pl

Hanna LaskowskaNiecodzienna kampania reklamowa PURMO

Podziel się!

O autorze

hania