NIVEA Polska wybrała agencję interaktywną Janmedia Interactive do obsługi działań związanych z marketingiem interaktywnym. Nawiązanie współpracy nastąpiło w wyniku dwustopniowego przetargu.
Pierwsza część dotyczyła zrewidowania rynku agencji, w wyniku czego do drugiego etapu zaproszone zostały 3 agencje: E_misja Interactive 360, Internet Designers oraz Janmedia Interactive.
Zwycięzcą została agencja interaktywna Janmedia Interactive świadcząca kompleksowe usługi z zakresu działań online. Umowa pomiędzy dwoma firmami została zawarta w drugim kwartale tego roku i zakłada współpracę długofalową, opartą na strategicznych planach. Do głównych zadań agencji należeć będzie kreowanie marki NIVEA w mediach interaktywnych, bieżąca obsługa stron brandowych i korporacyjnych oraz akcji specjalnych.
„Rozwój mediów interaktywnych, jak również tempo przyswajania przez Polaków nowych technologii tworzą nowe możliwości kreowania marki i prowadzenia dialogu z konsumentem. Takie działania wymagają wyspecjalizowanych partnerów- agencji interaktywnych równoważących wiedzę w zakresie technologii z kreatywnym podejściem. Jestem przekonany, że dla NIVEA takim partnerem okaże się Janmedia Interactive.” – komentuje Krzysztof Winnik, manager odpowiedzialny w NIVEA za eMarketing i media.
Pierwszym projektem, który realizuje agencja jest wdrożenie na polski rynek nowej, interaktywnej platformy komunikacyjnej dla jednej z marek w porfolio NIVEA Polska.
„Jako kurs obraliśmy konsekwentne, ale i innowacyjne podejście do marki NIVEA. Dlatego też w ramach naszej współpracy powstają niestandardowe projekty kreatywne, z naciskiem na skuteczność i efektywność działań. Udowadniamy, że ewolucja a nie rewolucja w komunikacji z konsumentem to najlepsza droga dla rozwoju NIVEA w Internecie. – dodaje Monika Mikowska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Janmedia Interactive.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...