NIVEA Polska wybrała agencję interaktywną Janmedia Interactive do obsługi działań związanych z marketingiem interaktywnym. Nawiązanie współpracy nastąpiło w wyniku dwustopniowego przetargu.
Pierwsza część dotyczyła zrewidowania rynku agencji, w wyniku czego do drugiego etapu zaproszone zostały 3 agencje: E_misja Interactive 360, Internet Designers oraz Janmedia Interactive.
Zwycięzcą została agencja interaktywna Janmedia Interactive świadcząca kompleksowe usługi z zakresu działań online. Umowa pomiędzy dwoma firmami została zawarta w drugim kwartale tego roku i zakłada współpracę długofalową, opartą na strategicznych planach. Do głównych zadań agencji należeć będzie kreowanie marki NIVEA w mediach interaktywnych, bieżąca obsługa stron brandowych i korporacyjnych oraz akcji specjalnych.
„Rozwój mediów interaktywnych, jak również tempo przyswajania przez Polaków nowych technologii tworzą nowe możliwości kreowania marki i prowadzenia dialogu z konsumentem. Takie działania wymagają wyspecjalizowanych partnerów- agencji interaktywnych równoważących wiedzę w zakresie technologii z kreatywnym podejściem. Jestem przekonany, że dla NIVEA takim partnerem okaże się Janmedia Interactive.” – komentuje Krzysztof Winnik, manager odpowiedzialny w NIVEA za eMarketing i media.
Pierwszym projektem, który realizuje agencja jest wdrożenie na polski rynek nowej, interaktywnej platformy komunikacyjnej dla jednej z marek w porfolio NIVEA Polska.
„Jako kurs obraliśmy konsekwentne, ale i innowacyjne podejście do marki NIVEA. Dlatego też w ramach naszej współpracy powstają niestandardowe projekty kreatywne, z naciskiem na skuteczność i efektywność działań. Udowadniamy, że ewolucja a nie rewolucja w komunikacji z konsumentem to najlepsza droga dla rozwoju NIVEA w Internecie. – dodaje Monika Mikowska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Janmedia Interactive.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.