NIVEA Polska wybiera Janmedia Interactive

Jesteś związany z branżą e-commerce?
Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać na bieżąco informacje, raporty, zapowiedzi wydarzeń branżowych oraz praktyczne porady wspierające Twój rozwój!

NIVEA Polska wybrała agencję interaktywną Janmedia Interactive do obsługi działań związanych z marketingiem interaktywnym. Nawiązanie współpracy nastąpiło w wyniku dwustopniowego przetargu.
Pierwsza część dotyczyła zrewidowania rynku agencji, w wyniku czego do drugiego etapu zaproszone zostały 3 agencje: E_misja Interactive 360, Internet Designers oraz Janmedia Interactive.

Zwycięzcą została agencja interaktywna Janmedia Interactive świadcząca kompleksowe usługi z zakresu działań online. Umowa pomiędzy dwoma firmami została zawarta w drugim kwartale tego roku i zakłada współpracę długofalową, opartą na strategicznych planach. Do głównych zadań agencji należeć będzie kreowanie marki NIVEA w mediach interaktywnych, bieżąca obsługa stron brandowych i korporacyjnych oraz akcji specjalnych.

„Rozwój mediów interaktywnych, jak również tempo przyswajania przez Polaków nowych technologii tworzą nowe możliwości kreowania marki i prowadzenia dialogu z konsumentem. Takie działania wymagają wyspecjalizowanych partnerów- agencji interaktywnych równoważących wiedzę w zakresie technologii z kreatywnym podejściem. Jestem przekonany, że dla NIVEA takim partnerem okaże się Janmedia Interactive.” – komentuje Krzysztof Winnik, manager odpowiedzialny w NIVEA za eMarketing i media.

Pierwszym projektem, który realizuje agencja jest wdrożenie na polski rynek nowej, interaktywnej platformy komunikacyjnej dla jednej z marek w porfolio NIVEA Polska.

„Jako kurs obraliśmy konsekwentne, ale i innowacyjne podejście do marki NIVEA. Dlatego też w ramach naszej współpracy powstają niestandardowe projekty kreatywne, z naciskiem na skuteczność i efektywność działań. Udowadniamy, że ewolucja a nie rewolucja w komunikacji z konsumentem to najlepsza droga dla rozwoju NIVEA w Internecie. – dodaje Monika Mikowska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Janmedia Interactive.

Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.

Wpisy promowane

Wydarzenia

IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025

Najnowsze wpisy

Scroll to Top