Od 1 października wszystkie programy afiliacyjne oraz kampanie reklamowe prowadzone przez Novem realizowane są z wykorzystaniem oprogramowania DirectTrack. Pozwala ono zaoferować najbardziej zaawansowane i efektywne kosztowo modele prowadzenia działań reklamowych w internecie, rozliczanych za efekt tych działań.
Klienci Novem – reklamodawcy, otrzymali możliwość realizacji kampanii rozliczanych w modelach efektywnościowych, w których płacą wydawcom za osiągnięte akcje w tym także uzyskaną sprzedaż swoich produktów na witrynie internetowej. Oprogramowanie zapewnia im także dostęp w czasie rzeczywistym do szczegółowych danych dotyczących ich kampanii. Wydawcom z kolei, oprogramowanie dostarcza zaawansowane narzędzia obsługi oraz analizy kampanii reklamowych prowadzonych na ich powierzchni. DirectTrack jest systemem analityczno-emisyjnym wykorzystywanym w przeszło 250 sieciach afiliacyjnych na całym świecie. Novem wdrażając oprogramowania dokonało tłumaczenia wszystkich interfejsów na język polski.
Podstawowe cechy DirectTrack, które będą wykorzystywane w realizacji programów afiliacyjnych i kampaniach sprzedażowych realizowanych przez Novem to:
– możliwość realizacji i pełnej analizy kampanii rozliczanych w modelach za efekt, za: odsłony, kliknięcia, akcje, sprzedaż (CPM, CPC, CPA, CPS),
– zaawansowane narzędzie emisji reklam w rozproszonej sieci wydawców, z których każdy może samodzielnie definiować dowolne miejsca reklamowe,
– możliwość zastosowania wielu modeli rozliczeń pomiędzy reklamodawcami i wydawcami, od tych najprostszych po złożone modele hybrydowe,
– automatyczna optymalizacja prowadzonych kampanii – doboru kreacji i wykorzystywanych powierzchni pod względem efektywności kosztowej,
– obsługa i optymalizacja wszelkich dostępnych form reklamowych zarówno display, mailingów jak i linków tekstowych w wyszukiwarkach,
– analiza potencjalnych oszustw i system ostrzegania o możliwości ich wystąpienia u danego wydawcy.
„Do naszego zespołu dołączył mocny zawodnik. DirectTrack to dobre rozwiązanie, dzięki któremu nasi klienci będą mogli prowadzić naprawdę efektywne kampanie reklamowe.” komentuje prezes zarządu Novem – Jacek Pasławski.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.