Firma Novem, specjalizująca się w marketingu afiliacyjnym, wchodzi na rynek reklamy mobilnej. W tym celu powołano nową spółkę Mobilvi, która będzie realizować kampanie reklamowe w telefonach komórkowych.
Wejście Novem w nowy segment rynku ma poszerzyć kompetencje firmy w zakresie reklamy internetowej i pozwoli oferować rozwiązania reklamowe nowej generacji. Rynek mobilnej reklamy ma doskonałe perspektywy rozwoju i jest w fazie dynamicznego wzrostu. Według Frost & Sullivan w 2012 roku sektor ten w Europie będzie wart 2,2 miliarda euro.
Mobilvi oferuje emisję reklam w formie banerów i linków tekstowych w telefonach komórkowych i urządzeniach przenośnych pozwalających na korzystanie ze stron internetowych oraz aplikacji mobilnych. Firma współpracuje z największymi, globalnymi sieciami wydawców rynku reklamy mobilnej, zapewniając dostęp do atrakcyjnych powierzchni w najpopularniejszych wśród polskich użytkowników serwisach i aplikacjach.
„Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie usług reklamy mobilnej, w odpowiedzi na widoczny wzrost popularności urządzeń typu smartfon, czy iPod wśród Polaków. Na świecie obserwuje się zmianę sposobu korzystania z serwisów internetowych. Połączenie zalet komputerów osobistych z możliwościami telefonów komórkowych zmienia zachowania użytkowników. Coraz więcej osób korzysta z przeglądarek przez urządzenia mobilne. Równocześnie następuje dynamiczny wzrost liczby aplikacji i stron WWW dostosowanych do telefonów komórkowych. Najwięksi gracze globalnego rynku jak Google, czy Apple inwestują w reklamę mobilną. Chcemy wpisać się w ten trend i udostępniamy w Polsce takie możliwości,” – powiedział Jacek Pasławski, prezes zarządu Novem.
Mobilvi do emisji reklam wykorzystuje technologię mOcean (Mobile Ad Serving Technology), która gwarantuje dopasowanie przekazu reklamowego bez względu na model telefonu z jakiego korzysta odbiorca. Adserver pozwala na bardzo zróżnicowane możliwości targetowania np. zawężając emisję do konkretnego operatora, rodzaju urządzenia mobilnego czy systemu operacyjnego. Dodatkowo, powierzchnie reklamowe zostały pogrupowane w pakiety tematyczne np. kobieta, mężczyzna, trendsetterzy, biznes, rozrywka, lifestyle.
Mobilvi tworzy produkty w oparciu o najnowsze technologie. Pozwalają one między innymi na precyzyjne dotarcie z reklamą do odbiorców znajdujących się w danej lokalizacji. W ten sposób potencjalni klienci mogą otrzymać bezpośrednio na swój telefon komórkowy np. kupony i kody promocyjne do wykorzystania w znajdującym się w pobliżu sklepie, czy restauracji.
„Mobilny Internet to nowoczesne medium, docierające do odbiorcy zawsze i wszędzie, w czasie rzeczywistym. Użytkownicy to doskonała grupa docelowa ze względu na wiek, styl życia, czy poziom dochodów. Reklama mobilna gwarantuje precyzyjne dotarcie z przekazem, pozwala na jego osobisty odbiór i nawiązanie interakcji z klientem. Ponadto konsumenci postrzegają marki reklamujące się w mobilnym Internecie jako nowoczesne, dynamiczne, wyprzedzające konkurencję i będą chętnie korzystać z ofert promocyjnych,” – podkreśla Lucjan Exner, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mobilvi.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.