Firma Novem, specjalizująca się w marketingu afiliacyjnym, wchodzi na rynek reklamy mobilnej. W tym celu powołano nową spółkę Mobilvi, która będzie realizować kampanie reklamowe w telefonach komórkowych.
Wejście Novem w nowy segment rynku ma poszerzyć kompetencje firmy w zakresie reklamy internetowej i pozwoli oferować rozwiązania reklamowe nowej generacji. Rynek mobilnej reklamy ma doskonałe perspektywy rozwoju i jest w fazie dynamicznego wzrostu. Według Frost & Sullivan w 2012 roku sektor ten w Europie będzie wart 2,2 miliarda euro.
Mobilvi oferuje emisję reklam w formie banerów i linków tekstowych w telefonach komórkowych i urządzeniach przenośnych pozwalających na korzystanie ze stron internetowych oraz aplikacji mobilnych. Firma współpracuje z największymi, globalnymi sieciami wydawców rynku reklamy mobilnej, zapewniając dostęp do atrakcyjnych powierzchni w najpopularniejszych wśród polskich użytkowników serwisach i aplikacjach.
„Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie usług reklamy mobilnej, w odpowiedzi na widoczny wzrost popularności urządzeń typu smartfon, czy iPod wśród Polaków. Na świecie obserwuje się zmianę sposobu korzystania z serwisów internetowych. Połączenie zalet komputerów osobistych z możliwościami telefonów komórkowych zmienia zachowania użytkowników. Coraz więcej osób korzysta z przeglądarek przez urządzenia mobilne. Równocześnie następuje dynamiczny wzrost liczby aplikacji i stron WWW dostosowanych do telefonów komórkowych. Najwięksi gracze globalnego rynku jak Google, czy Apple inwestują w reklamę mobilną. Chcemy wpisać się w ten trend i udostępniamy w Polsce takie możliwości,” – powiedział Jacek Pasławski, prezes zarządu Novem.
Mobilvi do emisji reklam wykorzystuje technologię mOcean (Mobile Ad Serving Technology), która gwarantuje dopasowanie przekazu reklamowego bez względu na model telefonu z jakiego korzysta odbiorca. Adserver pozwala na bardzo zróżnicowane możliwości targetowania np. zawężając emisję do konkretnego operatora, rodzaju urządzenia mobilnego czy systemu operacyjnego. Dodatkowo, powierzchnie reklamowe zostały pogrupowane w pakiety tematyczne np. kobieta, mężczyzna, trendsetterzy, biznes, rozrywka, lifestyle.
Mobilvi tworzy produkty w oparciu o najnowsze technologie. Pozwalają one między innymi na precyzyjne dotarcie z reklamą do odbiorców znajdujących się w danej lokalizacji. W ten sposób potencjalni klienci mogą otrzymać bezpośrednio na swój telefon komórkowy np. kupony i kody promocyjne do wykorzystania w znajdującym się w pobliżu sklepie, czy restauracji.
„Mobilny Internet to nowoczesne medium, docierające do odbiorcy zawsze i wszędzie, w czasie rzeczywistym. Użytkownicy to doskonała grupa docelowa ze względu na wiek, styl życia, czy poziom dochodów. Reklama mobilna gwarantuje precyzyjne dotarcie z przekazem, pozwala na jego osobisty odbiór i nawiązanie interakcji z klientem. Ponadto konsumenci postrzegają marki reklamujące się w mobilnym Internecie jako nowoczesne, dynamiczne, wyprzedzające konkurencję i będą chętnie korzystać z ofert promocyjnych,” – podkreśla Lucjan Exner, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mobilvi.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.