Nowa kampania promocyjna Google AdWords została skierowana do sklepów internetowych. Sklepy spełniające warunki oferty mogą za pośrednictwem serwisu Sklepy24.pl otrzymać kupon o wartości 200 zł na swoją promocję w najpopularniejszej wyszukiwarce świata.
Nasza oferta pozwoli sklepom internetowym na skorzystanie z mierzalnej i skutecznej reklamy w Internecie. Dzięki zastosowaniu Google AdWords pozyskanie nowych klientów może się stać dużo łatwiejsze i nawet niewielkie firmy mogą w decydujący sposób wpłynąć na poprawę swoich wyników finansowych – powiedział nam Janusz Moneta, Country Marketing Manager z Google CEE – Wybór serwisu Sklepy24.pl podyktowany był pozycją tego portalu na naszym rynku oraz perspektywą możliwości dalszej współpracy.
W opinii fachowców reklama Google AdWords w połączeniu z darmowym narzędziem do analizy oglądalności stron internetowych Google Analytics daje realne możliwości optymalizacji kosztów reklamy i osiągania najwyższej stopy zwrotu z inwestycji (ROI). Warto w tym miejscu przypomnieć, że w lipcu tego roku firma Google wprowadziła polskojęzyczną wersję Google Analytics.
Zdaniem Piotra Jarosza, przedstawiciela portalu Sklepy24.pl, model CPC (cost per click), w którym jest rozliczana reklama Google AdWords jest obecnie najwydajniejszą formą pozyskiwania nowych klientów – Bardzo nas cieszy zaufanie jakim obdarzyła nas firma Google oraz możliwość zaoferowania naszym klientom wsparcia finansowego we współpracy z liderem na rynku wyszukiwarek. Wierzymy w skuteczność tej reklamy i sami zaoferujemy niebawem podobny produkt w naszym katalogu.
Oferta promocyjna portalu Sklepy24.pl skierowana do nowych użytkowników Google AdWords potrwa do końca bieżącego roku.
www.adwords.google.pl/support/?hl=pl
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.