Nowa kampania promocyjna Google AdWords została skierowana do sklepów internetowych. Sklepy spełniające warunki oferty mogą za pośrednictwem serwisu Sklepy24.pl otrzymać kupon o wartości 200 zł na swoją promocję w najpopularniejszej wyszukiwarce świata.
Nasza oferta pozwoli sklepom internetowym na skorzystanie z mierzalnej i skutecznej reklamy w Internecie. Dzięki zastosowaniu Google AdWords pozyskanie nowych klientów może się stać dużo łatwiejsze i nawet niewielkie firmy mogą w decydujący sposób wpłynąć na poprawę swoich wyników finansowych – powiedział nam Janusz Moneta, Country Marketing Manager z Google CEE – Wybór serwisu Sklepy24.pl podyktowany był pozycją tego portalu na naszym rynku oraz perspektywą możliwości dalszej współpracy.
W opinii fachowców reklama Google AdWords w połączeniu z darmowym narzędziem do analizy oglądalności stron internetowych Google Analytics daje realne możliwości optymalizacji kosztów reklamy i osiągania najwyższej stopy zwrotu z inwestycji (ROI). Warto w tym miejscu przypomnieć, że w lipcu tego roku firma Google wprowadziła polskojęzyczną wersję Google Analytics.
Zdaniem Piotra Jarosza, przedstawiciela portalu Sklepy24.pl, model CPC (cost per click), w którym jest rozliczana reklama Google AdWords jest obecnie najwydajniejszą formą pozyskiwania nowych klientów – Bardzo nas cieszy zaufanie jakim obdarzyła nas firma Google oraz możliwość zaoferowania naszym klientom wsparcia finansowego we współpracy z liderem na rynku wyszukiwarek. Wierzymy w skuteczność tej reklamy i sami zaoferujemy niebawem podobny produkt w naszym katalogu.
Oferta promocyjna portalu Sklepy24.pl skierowana do nowych użytkowników Google AdWords potrwa do końca bieżącego roku.
www.adwords.google.pl/support/?hl=pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.