Z okazji zbliżających się Świąt Wirtualna Polska – w ramach swojej usługi pocztowej (poczta.wp.pl) – udostępniła internautom możliwość wysyłania videomaili.
Zamiast pisać listy, internauci WP mogą teraz kontaktować się z innymi za pomocą dźwięku i obrazu. Aby możliwe było używanie tej funkcjonalności na komputerze, wymagane są: plugin Flash w wersji 8.0/ wyższej oraz kamera lub mikrofon.
„Funkcjonalność, którą właśnie wprowadzamy, jest bardzo prosta, wygodna i naprawdę sprawia wiele radości.” – mówi Wojciech Zwiefka, Dyrektor IT w Wirtualnej Polsce – „Zdajemy sobie sprawę z obecnych realiów, gdzie część polskiego społeczeństwa przebywa poza krajem. To głównie z myślą o tych osobach uruchomiliśmy możliwość wysyłania videomaili. Za pomocą listów wideo internauci mogą pokazać i powiedzieć swoim najbliższym o wiele więcej niż da się opisać. Takie nagrane, wypowiedziane życzenia świąteczne będą miały z pewnością inny wymiar. Wysyłanie listów wideo jest zresztą bardzo proste – internauta nie musi niczego instalować, a nagranie wyświetla się bezpośrednio
w treści e-maila odbiorcy. Wystarczy tylko, żeby kamera lub mikrofon były podłączone do komputera, a Poczta WP sama je wykryje.” – dodaje Zwiefka
W ramach nowej usługi możliwe jest także wysyłanie wiadomości audio – multimedialne rozwiązanie dla tych internautów, którzy nie posiadają kamery.
Pocztę WP miesięcznie odwiedzają prawie 4 miliony internautów, którzy łącznie generują ponad 400 milionów odsłon (Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, Wrzesień 2006).
www.poczta.wp.pl
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.