Piszcząca natrętnie bramka w sklepie, niedziałający czytnik w kasie, bezinteresowna złośliwość ze strony wózków sklepowych – zakupy w centrach handlowych mogą być prawdziwym koszmarem. Na takim założeniu opiera się nowa kampania Allegro.
W przygotowanych na potrzeby kampanii 3 spotach telewizyjnych wszyscy „ciężko doświadczani” przez realia sklepowe odsyłani są do miejsca, gdzie zakupy mają być prostsze, wygodniejsze i bezpieczniejsze – na www.allegro.pl.
Punktem wyjścia kreacji były długotrwałe obserwacje przeprowadzone w centrach handlowych przez pracowników agencji reklamowej. Ta ciężka praca, godziny przeglądania zapisów kamer przemysłowych, przechadzania się po sklepach, przesiadywania na ławeczkach i wygrzewania się w wiosennym słońcu na parkingu zaowocowały kampanią „Lepiej kup teraz”.
Za kreację odpowiada agencja GPD Advertising z Poznania, a pełne brutalnej prawdy o tradycyjnych zakupach spoty wyprodukowało życie i dom produkcyjny Tandem Taren-To.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.