Nowa kampania reklamowa ma na celu wypromowanie kart kredytowych dostępnych w mBanku. Przekaz kierowany jest do ludzi młodych, ambitnych, wykształconych, zaczynających dopiero swoje kariery zawodowe i dążących do osiągnięcia swobody finansowej.
Kreacja kampanii przygotowana przez, wyłonioną w przetargu, agencję interaktywną OS3 multimedia nawiązuje właśnie do nieograniczonych możliwości jakie dają karty kredytowe mBanku. Oferuje on swoim klientom niskie oprocentowanie kredytu, łatwą procedurę przyznawania karty i limitu kredytowego, rozliczanie transakcji zagranicznych w Euro, 54-dni nie oprocentowanego kredytu, pełną obsługą karty przez Internet czy zarządzanie z dowolnego miejsca na świecie, w myśl zasady 365/7/24.
Trzy wykorzystane w kampanii projekty graficzne – „wszechmogąca”, „promocja” i „akwarium” maja wspólne przesłanie. Pokazują wolność, swobodę i niezależność jaką można osiągnąć nie mając barier finansowych i mogąc sobie pozwolić na nieplanowane wydatki.
„mBank jest naszym nowym klientem z branży finansowej, którego mamy przyjemność obsługiwać w zakresie reklamy on-line. Zdobywane przez lata doświadczenie pozwala nam na oferowanie klientom usługi na najwyższym poziomie. Wykorzystując swoją wiedzę i sprecyzowane wymagania klienta wspólnie stworzyliśmy najnowszą kampanię. Wierzę, że jest ona skuteczną i efektowną formą promocji oferty kart kredytowych mBanku w sieci.” – powiedział Marcin Maj client service director OS3 multimedia.
http://www.os3.pl
http://www.mbank.com.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.