Nowa kampania mBanku

Opublikowano: 9 października 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Nowa kampania reklamowa ma na celu wypromowanie kart kredytowych dostępnych w mBanku. Przekaz kierowany jest do ludzi młodych, ambitnych, wykształconych, zaczynających dopiero swoje kariery zawodowe i dążących do osiągnięcia swobody finansowej.

Kreacja kampanii przygotowana przez, wyłonioną w przetargu, agencję interaktywną OS3 multimedia nawiązuje właśnie do nieograniczonych możliwości jakie dają karty kredytowe mBanku. Oferuje on swoim klientom niskie oprocentowanie kredytu, łatwą procedurę przyznawania karty i limitu kredytowego, rozliczanie transakcji zagranicznych w Euro, 54-dni nie oprocentowanego kredytu, pełną obsługą karty przez Internet czy zarządzanie z dowolnego miejsca na świecie, w myśl zasady 365/7/24.

Trzy wykorzystane w kampanii projekty graficzne – „wszechmogąca”, „promocja” i „akwarium” maja wspólne przesłanie. Pokazują wolność, swobodę i niezależność jaką można osiągnąć nie mając barier finansowych i mogąc sobie pozwolić na nieplanowane wydatki.
„mBank jest naszym nowym klientem z branży finansowej, którego mamy przyjemność obsługiwać w zakresie reklamy on-line. Zdobywane przez lata doświadczenie pozwala nam na oferowanie klientom usługi na najwyższym poziomie. Wykorzystując swoją wiedzę i sprecyzowane wymagania klienta wspólnie stworzyliśmy najnowszą kampanię. Wierzę, że jest ona skuteczną i efektowną formą promocji oferty kart kredytowych mBanku w sieci.” – powiedział Marcin Maj client service director OS3 multimedia.

http://www.os3.pl
http://www.mbank.com.pl

Sylwester KozakNowa kampania mBanku

Nowa kampania mBanku

Opublikowano: 10 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

mBank uruchomił kampanię reklamową, której głównym celem jest uświadomienie Klientom wysokich korzyści wynikających z oferty mBanku. Hasło przewodnie kampanii brzmi: „Czy Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty” W mBanku na pewno”

Kampania ma za zadanie podkreślenie konkurencyjnego oprocentowanie rachunku osobistego eKONTO, uświadomienie Klientom cenowej atrakcyjności kredytu odnawialnego oraz wprowadzenie na rynek Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych.

Kampania ma na celu budowę wizerunku marki mBanku jako instytucji oferującej najatrakcyjniejsze cenowo i innowacyjne produkty bankowe: depozytowo-kredytowe oraz inwestycyjne.

„Hasło przewodnie kampanii ma wzbudzić intrygę wśród odbiorców reklam i skłonić do zastanowienia się nad własnymi finansami osobistymi.” – podkreśla Michał Sobolewski – Wicedyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej BRE Banku SA, odpowiedzialny za marketing w mBanku.

W kampanii zostaną wykorzystane komunikaty następującej treści:
– Konto osobiste oprocentowane nawet 15 razy wyżej niż w innych bankach.
– Kredyt odnawialny nawet o 1/3 tańszy niż w innych bankach.
– Zakup i sprzedaż jednostek funduszy inwestycyjnych – bez prowizji.

Kampania reklamowa będzie trwać do końca kwietnia oraz dodatkowo przez 2 tygodnie maja po zakończeniu weekendu majowego, zostanie przeprowadzona w trzech rodzajach mediów: telewizji, prasie i Internecie.

„Przez pierwsze trzy tygodnie kampanii nasi potencjalni Klienci z grupy celowej będą mieli w sumie blisko 50 milionów kontaktów z naszą reklamą. 89% osób z grupy celowej zobaczy nasz film co najmniej jeden raz. Efektywny zasięg kampanii przekroczy 50%, co oznacza, że dotrzemy efektywną ilość razy do ponad 4 milionów osób (zobaczą naszą reklamówkę co najmniej 4 razy).” – dodaje Michał Sobolewski.

Otwórz konto w mBanku !

Sylwester KozakNowa kampania mBanku

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.