Grupa Onet.pl rozpoczęła kolejną wizerunkową kampanię reklamową lokalizatora internetowego Zumi.pl. Kampania prowadzona jest w prasie, radiu i telewizji w kanałach z grupy TVN.
– Przygotowaliśmy trzy wersje telewizyjnych spotów reklamowych, oraz 3 różne spoty radiowe oparte, podobnie jak w jesiennej kampanii, o zaskakujące skojarzenia. Chcemy podkreślić, że Zumi.pl ułatwia ludziom życie, pomagając w zlokalizowaniu potrzebnych im w danym momencie firm, usług, czy instytucji, niezależnie od tego czy szukają tych informacji prywatnie, czy wykonują swoje służbowe obowiązki – mówi Marta Czartoryska, dyrektor działu marketingu i komunikacji Grupy Onet.pl SA.
W kampanii telewizyjnej, w TVN, TVN24 i TVN7, wykorzystywane będą trzy 15-sekundowe spoty oraz oparte na nich 8-sekundowe spoty sponsorskie. W pierwszym ze spotów pojawia się znany z filmów przyrodniczych groźny rekin, niebezpiecznie zbliżający się do ekranu – hasło: „Poczucie bezpieczeństwa jest dla mnie niezwykle ważne – pancerne szyby znalazłem na Zumi.pl”. W drugim spocie widzimy sielankową scenę opalania na plaży, w kadrze pojawia się kelner z tacą na której niesie kolorowe drinki – lektor zaś mówi: „Organizuję wyjazdy służbowe dla naszych pracowników – catering znajduję na Zumi.pl”. W kolejnej reklamówce widzimy biegnącego po plaży psa, aportującego patyk, zaś lektor mówi: „Kiedy ważna przesyłka biznesowa wraca do nadawcy, to coś jest nie tak. Aby tego uniknąć, kuriera znalazłem na Zumi.pl”.
Spoty radiowe emitowane będą w Radiu Zet, RMF FM oraz w Radiu Eska. Ogłoszenia prasowe ukażą się m.in.
w tygodnikach „Polityka”, „Wprost” i „Angora”. Kampania potrwa do końca lutego. Kreacje przygotowano we współpracy z agencją reklamową TBWA.
Wpisy promowane
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
- Reklama zewnętrzna: Klucz do Sukcesu w Ery CyfrowejReklama zewnętrzna, mimo cyfrowej rewolucji, nie straciła na wartości, ale wręcz przeciwnie – stała się bardziej efektywna i innowacyjna. Billboardy ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.