Agencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) wykonała pełną koncepcję i strategię komunikacji marketingowej dla nowej marki akcesoriów multimedialnych Easy Touch, której właścicielem jest firma PRONOX TECHNOLOGY SA.
Dariusz Smagorowicz, Wiceprezes PRONOX TECHNOLOGY S.A. – 'Przedstawiona przez agencję idea i strategia komunikacji wielokanałowej marki ma na celu wprowadzenie Easy Touch w autentyczny świat ludzi, powoduje, że nasze akcesoria staną się częścią ich naturalnego otoczenia. Mamy nadzieję, że dzięki współpracy z HYPERmedia zbudujemy prawdziwe relacje z konsumentem, co jest unikalną wartością na polskim rynku akcesoriów multimedialnych.’
Wyzwaniem postawionym przed HYPERmedia było stworzenie koncepcji marki, która pozwoliłaby na zwiększenie jej świadomości wśród odbiorców, a docelowo na bycie Easy Touch jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek na polskim rynku akcesoriów multimedialnych. Po raz pierwszy agencja interaktywna kompleksowo zajęła się budową wizerunku marki, co do tej pory było domeną agencji off-line. Od momentu startu kampanii HYPERmedia rozpoczęła stałą współpracę z firmą PRONOX TECHNOLOGY SA.
Strategia marki Easy Touch to przede wszystkim koncepcja brandingu emocjonalnego oraz komunikacja wielokanałowa. Taktyka komunikacji zakłada rezygnację z podkreślania aspektów technologicznych produktów. Easy Way to Do Things – zdefiniowana przez nas esencja marki Easy Touch – odzwierciedla koncentrację na jakości doświadczenia człowieka, zamiast podkreślania ‘cyfrowości’ lub parametrów technicznych. – mówi Tomasz Sucheta, strategy director agencji interaktywnej HYPERmedia.
Pierwszym etapem kampanii promującej markę Easy Touch jest Easy Loteria przeznaczona dla sprzedawców i odbiorców sprzętu multimedialnego. Wsparciem działań off-line jest strona internetowa easytouch.pl/loteria oraz kampania reklamowa w Internecie i prasie.
Od stycznia agencja HYPERmedia rozpocznie pracę nad kolejnymi etapami komunikacji internetowej marki Easy Touch.
'Wstępna praca, jaką wykonaliśmy dla PRONOX TECHNOLOGY S.A polegała na badaniach rynku i kreatywnej segmentacji grup docelowych. Przez ok. 3 miesiące dedykowany zespół HYPERmedia tworzył warianty taktyczne komunikacji we wszystkich stosowanych obecnie kanałach łącznie z point-of-sale, ambient media oraz promocjami eventowymi. Easy Loteria jest pierwszym, najmniejszym krokiem w procesie budowania tej marki.’ – mówi Sławomir Stępniewski, Prezes HYPERmedia, CEO ISOBAR CEE.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.