Nowa odsłona easygo.pl

9 miesięcy po starcie portalu turystycznego, easygo.pl przygotowało nową szatę graficzną dla swojego serwisu. Większość zmian ma uatrakcyjnić sposób prezentacji oferty turystycznej oraz ułatwić klientom nawigację po poszczególnych obszarach serwisu. Właściciele nie ukrywają, że jest to także krok w stronę graficznej integracji z nowopowstającymi platformami grupy easygo.pl. Już za chwilę uruchomiony zostanie portal rezerwacji miejsc hotelowych, a następnie rezerwacji biletów lotniczych.

Największe zmiany na odświeżonej stronie easygo.pl dotyczą części prezentacyjnej i transakcyjnej – Nasze obserwacje, statystyki i wewnętrzne badania potwierdziły starą prawdę, że klient internetowy kupuje głównie oczami. Te przemyślenia zmobilizowały nas do przebudowania oferty tak, aby położyć większy nacisk na elementy graficzne. – komentuje zmiany na stronie Tomasz Domżalski, odpowiedzialny w easygo.pl za marketing.

Głównym elementem prezentacji każdej oferty są w tej chwili zdjęcia obiektu i regionu. Tuż obok zaprezentowane są wszystkie najważniejsze informacje o danej ofercie, a więc: nazwa imprezy, obiektu w którym docelowo się zatrzymamy, rodzaju wyżywienia, usytuowaniu hotelu względem plaży czy centrów rozrywkowych, formy dojazdu, terminów turnusów, przykładowe ceny za pobyt w wybranym okresie czasu i miejsce wylotu.

Poniżej znajdziemy pełne rozszerzenie wszystkich tych informacji, a także nowość nie spotykaną dotąd w krajowej sprzedaży turystyki online. – Przebudowaliśmy naszą bazę w taki sposób, aby każdy klient jednym ruchem pomarańczowego suwaka mógł wybrać i zobaczyć wszystkie możliwe warianty długości imprezy turystycznej oraz ceny jakie przygotował dla niego organizator – dodaje Domżalski.

Od dziś każdy klient nie powinien mieć też najmniejszego problemu z poruszaniem się w części transakcyjnej. Przygotowany na górze okna ofertowego przewodnik poszczególnych kroków ułatwia i porządkuje przejście całej procedury – Podzieliliśmy pobyt klienta na naszej stronie na cztery proste kroki – informuje Marcin Kazieczko, odpowiedzialny za rozwiązania IT w portalu – W pierwszym klient wybiera ofertę, w drugim przygląda się zaznaczonej propozycji, w trzecim dokonuje intuicyjnie prostej rezerwacji, a w czwartym kończy całość procedury. Kolor pomarańczowy w górnym przewodniku informuje klienta, na którym etapie aktualnie się znajduje.

Do stałych elementów portalu dołączyła także nowa sekcja. Oferta Dla firm przygotowana została specjalnie z myślą o firmach poszukujących wyjazdów biznesowych, szkoleniowych, konferencyjnych, lojalnościowych i motywacyjnych. – W stałej ofercie mamy przygotowanych kilkanaście propozycji pakietowych, ale misją tego działu jest tworzenie ofert indywidualnie szytych na miarę każdego grupowego klienta – wyjaśnia Iwona Sokołowska, manager projektu.

Odświeżona strona easygo.pl nabrała też nowej lekkości i przejrzystości. Nieznacznie zmienił się układ graficzny stałych elementów serwisu. Wszystkie zmiany są krokiem w stronę graficznej integracji wyglądu strony wycieczkowej z nowymi portalami rezerwacji miejsc hotelowych i biletów lotniczych. Ich uruchomienie zapowiadane jest na najbliższe tygodnie.

easygo.pl przygotowało na sezon lato 2006 ponad 150 tys. ofert, w tym blisko 50 tys. propozycji typu first minute. Zarząd firmy powiększył o 100% zespół tworzący centrum rezerwacji i szacuje, że w tym roku obsłuży blisko 18 tys. klientów.

http://www.easygo.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top