Nowa odsłona platformy komunikacyjnej REDlink

Opublikowano: 28 września 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Nowe logo, nazwa i szata graficzna strony internetowej, a to wszystko w parze z niższymi cenami za prowadzenie kampanii mailowych, smsowych, głosowych i faksowych – firma Vercom przedstawiła nową, odświeżoną platformę komunikacyjną REDlink.

REDlink, występująca do tej pory pod nazwą Redlink.pl, to platforma komunikacyjna przeznaczona do wysyłki wiadomości mailowych, smsowych, głosowych oraz faksowych. Obok możliwości personalizacji przekazów, udostępnia także możliwość wykupienia lub wynajęcia baz danych według dowolnie sformułowanych kryteriów. Tak, by dany przekaz reklamowy czy informacyjny trafiał zawsze do właściwego odbiorcy.

Istniejąca od 2008 roku platforma przeszła ostatnio wiele zmian; odświeżono stronę internetową, pojawiła się nowa nazwa i logo, a także wprowadzono bardziej konkurencyjną politykę cenową.
Nowa odsłona platformy komunikacyjnej REDlink 1
REDlink w nowej szacie

– Stara strona internetowa wymagała gruntownej przebudowy. Nowa jest nie tylko bardziej przejrzysta, ale i funkcjonalna dzięki nowopowstałym sekcjom, takim jak na przykład case study, baza wiedzy z poradami dla przedsiębiorców czy wykaz branż, w których warto prowadzić działania z wykorzystaniem marketingu bezpośredniego – mówi Tomasz Pakulski, product manager platformy REDlink.

Ciekawą nowością na stronie jest także licznik, który na bieżąco wskazuje liczbę wiadomości wysłanych za pośrednictwem platformy REDlink. REDlink pojawił się również w znanym portalu społecznościowym Facebook.

Nowa polityka cenowa znosi wcześniejsze opłaty abonamentowe – teraz sumę stałego miesięcznego obciążenia można wykorzystać na realizację wysyłek wiadomości. Do wyboru są trzy pakiety – brązowy, srebrny i złoty, z czego za pierwszy z nich nie jest pobierana żadna stała opłata. Ceny za mailing rozpoczynają się już od 0,5 gr, wiadomości faksowe – 9 gr (strona A4), smsowe – 13 gr, natomiast wysyłkę kampanii głosowej można zrealizować już za 3 gr.

Hanna LaskowskaNowa odsłona platformy komunikacyjnej REDlink

Podziel się!

O autorze

hania