Interaktywna sieć reklamowa Ad.net z dniem 1 lipca wprowadza nową ofertę dla reklamodawców, jednocześnie modyfikując swoją strategię działania i pozycjonowania się na rynku reklamy internetowej. Strategia ta zakłada zmiany zarówno w samym portfolio sieci, jak i ofercie skierowanej do reklamodawców.
„Po kilku latach działalności na rynku internetowym oraz osiągnięciu pozycji zdecydowanego lidera wśród sieci reklamowych, nastąpiła konieczność zmian dotyczących pozycjonowania sieci. Kierunek, w którym zmierza Ad.net, to dom sprzedaży takich mediów interaktywnych, które są zdecydowanymi liderami w swoich kategoriach oraz oferta produktów, które były do tej pory charakterystyczne dla największych portali – czyli uniwersalne rozwiązania dla reklamodawców, z dużym naciskiem na jakość naszych witryn, produktów oraz obsługi klienta” – Marek Rusiecki, Dyrektor Zarządzający Ad.net S.A.
Celem Ad.net jest taka konstrukcja swojego portfolio i oferty dla reklamodawców, która pozwoli im na zrealizowanie wszelkich celów reklamowych, a serwisom współpracującym z siecią na maksymalizację przychodów z tytułu sprzedaży reklamy. W związku z różnorodnym charakterem działań promocyjnych prowadzonych przez reklamodawców w internecie, Ad.net wyselekcjonował w swojej ofercie produkty, których wspólną cechą jest określenie „Premium”:
Dodatkowe zmiany dotyczą także struktury firmy i działu sprzedaży. Stworzono nowe stanowisko – Dyrektora ds. Obsługi Klientów, które objął Adam Wysocki, dotychczasowy Key Account Manager Ad.net. „Mała rewolucja w firmie już się właściwie zakończyła.” – mówi Adam Wysocki – „Wszelkie zmiany, które rozpoczęliśmy kilka miesięcy temu, doprowadziły do tego, że już od 1 lipca jesteśmy gotowi do działania w oparciu o nowy system obsługi klienta. Wierzę, że wpłynie on znacząco zarówno na poziom sprzedaży, jak i satysfakcji naszych klientów z jakości współpracy”.
W najbliższym czasie nastąpią pierwsze prezentacje nowej strategii, oferty i struktury firmy reklamodawcom.
To dopiero początek zmian w strategii Ad.net. Do końca roku firma planuje wprowadzenie na polski rynek kolejnych unikalnych rozwiązań z zakresu marketingu online, które w znaczny sposób wpłyną na reklamę internetową w Polsce. W planach jest również dalsza ekspansja Ad.net na rynkach europejskich (firma obecnie ma swoje przedstawicielstwa na Litwie, Łotwie i w Estonii).
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.