Nowa oferta Ad.net

Opublikowano: 1 lipca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Interaktywna sieć reklamowa Ad.net z dniem 1 lipca wprowadza nową ofertę dla reklamodawców, jednocześnie modyfikując swoją strategię działania i pozycjonowania się na rynku reklamy internetowej. Strategia ta zakłada zmiany zarówno w samym portfolio sieci, jak i ofercie skierowanej do reklamodawców.

„Po kilku latach działalności na rynku internetowym oraz osiągnięciu pozycji zdecydowanego lidera wśród sieci reklamowych, nastąpiła konieczność zmian dotyczących pozycjonowania sieci. Kierunek, w którym zmierza Ad.net, to dom sprzedaży takich mediów interaktywnych, które są zdecydowanymi liderami w swoich kategoriach oraz oferta produktów, które były do tej pory charakterystyczne dla największych portali – czyli uniwersalne rozwiązania dla reklamodawców, z dużym naciskiem na jakość naszych witryn, produktów oraz obsługi klienta” – Marek Rusiecki, Dyrektor Zarządzający Ad.net S.A.

Celem Ad.net jest taka konstrukcja swojego portfolio i oferty dla reklamodawców, która pozwoli im na zrealizowanie wszelkich celów reklamowych, a serwisom współpracującym z siecią na maksymalizację przychodów z tytułu sprzedaży reklamy. W związku z różnorodnym charakterem działań promocyjnych prowadzonych przez reklamodawców w internecie, Ad.net wyselekcjonował w swojej ofercie produkty, których wspólną cechą jest określenie „Premium”:

Dodatkowe zmiany dotyczą także struktury firmy i działu sprzedaży. Stworzono nowe stanowisko – Dyrektora ds. Obsługi Klientów, które objął Adam Wysocki, dotychczasowy Key Account Manager Ad.net. „Mała rewolucja w firmie już się właściwie zakończyła.” – mówi Adam Wysocki – „Wszelkie zmiany, które rozpoczęliśmy kilka miesięcy temu, doprowadziły do tego, że już od 1 lipca jesteśmy gotowi do działania w oparciu o nowy system obsługi klienta. Wierzę, że wpłynie on znacząco zarówno na poziom sprzedaży, jak i satysfakcji naszych klientów z jakości współpracy”.

W najbliższym czasie nastąpią pierwsze prezentacje nowej strategii, oferty i struktury firmy reklamodawcom.

To dopiero początek zmian w strategii Ad.net. Do końca roku firma planuje wprowadzenie na polski rynek kolejnych unikalnych rozwiązań z zakresu marketingu online, które w znaczny sposób wpłyną na reklamę internetową w Polsce. W planach jest również dalsza ekspansja Ad.net na rynkach europejskich (firma obecnie ma swoje przedstawicielstwa na Litwie, Łotwie i w Estonii).

http://www.adnet.pl

Sylwester KozakNowa oferta Ad.net

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.