Serwis EPULS.pl poszerza swoją ofertę reklamową o sponsoring. Reklamodawcy mogą teraz korzystać z niestandardowych form promocji, takich jak sponsorowane ankiety, audycje radiowe, a także patronat nad eksperckimi forami dyskusyjnymi. Za sprzedaż powierzchni reklamowej i obsługę kampanii odpowiada w całości sieć reklamy internetowej IDMnet.
EPULS.pl jest portalem o charakterze rozrywkowym. Dzięki swojej unikalności i niebanalności przyciąga coraz to większe rzesze Internautów, którzy znudzeni męczącą codziennością Internetu, poszukują czegoś nowego i świeżego. To prawdziwa gratka dla każdego internauty! Bez względu na wiek, płeć czy też reprezentowane przekonania.
Serwis odwiedza ponad 360 000 użytkowników w miesiącu. On-line przebywa ponad 10 000 osób w tym samym czasie. Zasięg dzienny to ponad 60 000 osób. Niedawno EPULS nawiązał współpracę z pierwszym wirtualnym bankiem dla młodych ludzi – izzyBank.
Użytkownikom portalu twórcy oddali do pełnej dyspozycji m.in. cieszące się niesamowitą popularnością tematyczne fora dyskusyjne, możliwość uczestnictwa oraz zakładania i zarządzania własnymi e-klubami, personalne wizytówki, prywatne pogawędki, gry oraz wiele innych.
O niewątpliwej popularności i sukcesie witryny świadczą z pewnością długie sesje użytkowników, które trwają nawet od 4 do 8 godzin!
W nowej ofercie obok standardowych form reklamy jak billboardy, sky scrapery, boksy śródtekstowe, artykuły sponsorowane czy reklamy video można znaleźć ofertę na mailing we flash. Dodatkowo do niestandardowych obecności w serwisie można zaliczyć: organizowanie sponsorowanych sond/ankiet, reklamę w radiu EPULS, organizowanie forum eksperta (z odpowiedziami na pytania w sprawie oferty czy produktów) oraz oneliner – reklamę w pasku informującym użytkowników o nowych osobach w ich społeczności.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.