Nowa oferta reklamowa EPULS.pl

Opublikowano: 10 maja 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Serwis EPULS.pl poszerza swoją ofertę reklamową o sponsoring. Reklamodawcy mogą teraz korzystać z niestandardowych form promocji, takich jak sponsorowane ankiety, audycje radiowe, a także patronat nad eksperckimi forami dyskusyjnymi. Za sprzedaż powierzchni reklamowej i obsługę kampanii odpowiada w całości sieć reklamy internetowej IDMnet.

EPULS.pl jest portalem o charakterze rozrywkowym. Dzięki swojej unikalności i niebanalności przyciąga coraz to większe rzesze Internautów, którzy znudzeni męczącą codziennością Internetu, poszukują czegoś nowego i świeżego. To prawdziwa gratka dla każdego internauty! Bez względu na wiek, płeć czy też reprezentowane przekonania.

Serwis odwiedza ponad 360 000 użytkowników w miesiącu. On-line przebywa ponad 10 000 osób w tym samym czasie. Zasięg dzienny to ponad 60 000 osób. Niedawno EPULS nawiązał współpracę z pierwszym wirtualnym bankiem dla młodych ludzi – izzyBank.

Użytkownikom portalu twórcy oddali do pełnej dyspozycji m.in. cieszące się niesamowitą popularnością tematyczne fora dyskusyjne, możliwość uczestnictwa oraz zakładania i zarządzania własnymi e-klubami, personalne wizytówki, prywatne pogawędki, gry oraz wiele innych.

O niewątpliwej popularności i sukcesie witryny świadczą z pewnością długie sesje użytkowników, które trwają nawet od 4 do 8 godzin!

W nowej ofercie obok standardowych form reklamy jak billboardy, sky scrapery, boksy śródtekstowe, artykuły sponsorowane czy reklamy video można znaleźć ofertę na mailing we flash. Dodatkowo do niestandardowych obecności w serwisie można zaliczyć: organizowanie sponsorowanych sond/ankiet, reklamę w radiu EPULS, organizowanie forum eksperta (z odpowiedziami na pytania w sprawie oferty czy produktów) oraz oneliner – reklamę w pasku informującym użytkowników o nowych osobach w ich społeczności.

http://www.epuls.pl

Sylwester KozakNowa oferta reklamowa EPULS.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.