Nowa oferta reklamowa Wirtualnej Polski

Uruchomienie na początku stycznia telewizji internetowej skutkuje zmianami w ofercie reklamowej Wirtualnej Polski. Portal wykorzystuje kolejny kanał przekazu, udostępniając reklamodawcom spoty wideo w WPtv oraz pakiety reklam In-Stream VideoAd we wszystkich prezentowanych przez siebie materiałach multimedialnych.
„Stawiamy na nowatorskie podejście do sieciowej reklamy. Systematycznie wprowadzamy nowe formy reklamowe i wykorzystujemy dodatkowe, atrakcyjne kanały dotarcia z przekazem reklamowym do klienta. Telewizja internetowa oraz multimedia – na które zapotrzebowanie deklaruje coraz liczniejsza grupa użytkowników Sieci – to doskonały sposób na intrygującą i nowoczesną reklamę.” – mówi Jacek Tryzno, Kierownik Biura Reklamy w WP. – „W dodatku reklama wideo w pakietach zasięgowych w WP ma same zalety. Do najważniejszych należą: bardzo duży zasięg – nawet pół miliona unikalnych użytkowników w ciągu tygodnia, emisja rozliczana według liczby odsłon oraz możliwość wyboru serwisu lub kanału WPtv. Naszą przewagą jest także lepsza jakość przekazu wideo – w standardzie oferujemy bowiem reklamę o wadze do 750kB, a nie powszechnie przyjęte 500kB.” – dodaje Tryzno.

W WPtv lub w innym serwisie WP, w którym dostępne są treści multimedialne, spot reklamowy wyświetlany jest w odtwarzaczu przed treścią wideo, którą chce obejrzeć użytkownik. W przypadku WPtv emisja spotu następuje nie częściej niż jeden raz na podłączenie się lub zmianę kanału. W przypadku materiałów on-demand na pozostałych serwisach (czyli: po wyborze określonego pliku wideo) emisja następuje nie częściej niż jeden raz na materiał (czyli: gdy użytkownik kliknie w inny materiał, może zobaczyć inny spot). Pojedyncza kampania musi posiadać ograniczenie emisji do pojedynczego użytkownika, czyli tzw. capping, nie rzadszy niż jeden raz na godzinę.

Reklama sprzedawana jest w modelu CPM – klient określa czas emisji, serwisy lub kanały, na których emitowany jest spot, capping oraz inne parametry – analogicznie do reklamy banerowej. Spot reklamowy może ważyć maksymalnie 750kB oraz mieć długość 8, 15 i 30s. Długość spotu różnicuje cenę emisji. Cena zawiera koszt powierzchni reklamowej oraz koszty łącza po stronie wydawcy dla emisji wideo.

www.reklama.wp.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top