Nowa oferta sponsoringowa w MTV.pl

Opublikowano: 17 maja 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Internetowa sieć reklamowa IDMnet wprowadza do oferty nowe pakiety na witrynie MTV.pl oraz nowe ciekawe propozycje sponsoringu.

Nowe formy reklamy internetowej, jakie pojawiły się w serwisie MTV.pl to boksy śródtekstowe, formy rozwijane i przewijane (scroll). Dzięki temu serwis pozwala na emisje wszystkich zaawansowanych postaci reklam, włączając w to także reklamy typu videoad (streaming audio/video). Ciekawym elementem oferty sponsoringowej są dedykowane podserwisy. Na potrzeby Klienta może zostać przygotowana nowa sekcja serwisu MTV.pl wraz ze specjalną zawartością budowaną na bazie obszernych zasobów MTV. Przykłady realizacji sponsoringów wraz z całą ofertą można obejrzeć pod adresem http://www.idmnet.pl/sponsoring/mtv.html

Dla realizacji kampanii reklamowych z zastosowaniem najczęściej stosowanych form reklamy internetowej zostały przygotowane specjalne pakiety zasięgowe, które pozwalają dotrzeć nawet do 100 000 użytkowników w miesiącu.

Wortal MTV.pl to serwis największej telewizji muzycznej świata, odwiedzany jest przede wszystkich przez ludzi młodych (wiek 15-24) z dużych miast, zainteresowanych muzyką, filmem i nowymi technologiami. Statystyki oglądalności serwisu wynoszą blisko 160 000 unikalnych użytkowników i ponad 1 mln odsłon miesięcznie.

http://www.mtv.pl

Sylwester KozakNowa oferta sponsoringowa w MTV.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.