Internetowa sieć reklamowa IDMnet wprowadza do oferty nowe pakiety na witrynie MTV.pl oraz nowe ciekawe propozycje sponsoringu.
Nowe formy reklamy internetowej, jakie pojawiły się w serwisie MTV.pl to boksy śródtekstowe, formy rozwijane i przewijane (scroll). Dzięki temu serwis pozwala na emisje wszystkich zaawansowanych postaci reklam, włączając w to także reklamy typu videoad (streaming audio/video). Ciekawym elementem oferty sponsoringowej są dedykowane podserwisy. Na potrzeby Klienta może zostać przygotowana nowa sekcja serwisu MTV.pl wraz ze specjalną zawartością budowaną na bazie obszernych zasobów MTV. Przykłady realizacji sponsoringów wraz z całą ofertą można obejrzeć pod adresem http://www.idmnet.pl/sponsoring/mtv.html
Dla realizacji kampanii reklamowych z zastosowaniem najczęściej stosowanych form reklamy internetowej zostały przygotowane specjalne pakiety zasięgowe, które pozwalają dotrzeć nawet do 100 000 użytkowników w miesiącu.
Wortal MTV.pl to serwis największej telewizji muzycznej świata, odwiedzany jest przede wszystkich przez ludzi młodych (wiek 15-24) z dużych miast, zainteresowanych muzyką, filmem i nowymi technologiami. Statystyki oglądalności serwisu wynoszą blisko 160 000 unikalnych użytkowników i ponad 1 mln odsłon miesięcznie.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.