Nowa strategia DougFaberFamily

Od kwietnia, stanowisko dyrektora strategicznego DougFaberFamily obejmie Katarzyna Masewicz. Do jej obowiązków należeć będzie również nadzór nad rozwojem działów strategii spółek grupy Mothership.
Katarzyna Masewicz jest absolwentką wydziału Psychologii UW, od 1992 związana jest z branżą reklamową.  W 1992-2005 jako Dyrektor Strategiczny i Członek Zarządu Leo Burnett. Od 2006 jako Brand Planning Director w McCann Erickson. Jest również aktywnym wykładowcą, między innymi w ramach Uniwersytetu SAR.

Swoje dodatkowe umiejętności zdobywała w Chicago, Londynie, Pradze i Rzymie. Jest też laureatką wielu nagród w tym: Effie, Leo Burnett i Media Marketing Polska.

“Chcemy być referencją w zakresie ‘Return on Ideas’ czyli zwrotu z inwestycji reklamowych naszych Klientów. Wierzę, że dołączenie Kasi istotnie nas przybliży do bycia numerem jeden na tym polu” – mówi Jacek Olechowski, Dyrektor Zarządzający DougFaberFamily.

www.dff.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top