Wirtualna Polska postawiła na łatwy dostęp do informacji, personalizację i ergonomię. Nowa strona główna portalu, testowana od stycznia bieżącego roku, ma kształt i układ, jakich oczekiwali internauci.
„Opinie użytkowników zbieraliśmy przez miesiąc. Do WP napłynęło blisko dziesięć tysięcy komentarzy, propozycji, pomysłów na usprawnienie głównej strony.” – mówi Michał Bagiński z Wirtualnej Polski, Wydawca Portalu – „Każda uwaga była dla nas niezwykle cenna. Powołaliśmy specjalny zespół, który był w stałym kontakcie z użytkownikami. Mamy nadzieję, że uwzględnialiśmy wszystkie sugestie; te kluczowe pozwoliły nam dostosować SG do wymagań internautów, zoptymalizować szybkość ładowania witryny, zmienić sposób prezentacji informacji w formacie flash, wprowadzić alternatywne wersje kolorystyczne w opcjach profilowania strony.”
Użytkownicy chwalili nową stronę główną przede wszystkim za przejrzystość, intuicyjny i funkcjonalny układ kolumn, łatwy dostęp do informacji, możliwości personalizacji. Uznaniem cieszyły się wersje SG, do wyboru – klasyczna (ustawiona jako domyślna), „na poważnie” „na sportowo” i „na luzie”.
„W odpowiedzi na powtarzające się prośby użytkowników dołożyliśmy kilka dodatkowych wersji kolorystycznych; to jednak uzupełnienie naszej oferty. Główny nacisk położyliśmy bowiem na wdrażanie uwag userów, zmiany w layoucie strony, testy wydajnościowe.” – dodaje Michał Bagiński – „Bezpośredni kontakt z internautami pozwolił nam uzupełnić naszą wiedzę ekspercką na temat użyteczności i zasad projektowania SG. Co ważne, wspólnie
z internautami przeanalizowaliśmy niuanse konfiguracji specyficznych przeglądarek osadzonych w różnych systemach operacyjnych, a dzięki temu usprawniliśmy stronę główną.”
Nowa strona główna to przede wszystkim łatwiejszy dostęp do informacji. Prawa kolumna SG jest kolumną newsową, środkowa – rozrywkową, lewa – nawigacyjną. W dostępie do poszukiwanych treści pomaga też wyraźne wydzielenie obszarów takich jak: wiadomości, rozrywka, multimedia oraz wersje tematyczne witryny – „na poważnie” (dla osób interesujących się polityką, finansami, giełdą, etc.), „na sportowo” (dla miłośników sportu) i „na luzie” (dla fanów dobrej rozrywki).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.