Janmedia Interactive uruchomiła nowy serwis firmowy. Nowy serwis www.janmedia.pl szczegółowo prezentuje wszystkie usługi oraz produkty oferowane przez agencję.
Zaktualizowany serwis WWW jest wynikiem obserwacji starszej wersji strony, naszego rozwoju oraz zmieniających się trendów. Braliśmy pod uwagę wszystkie te elementy na które zwracają uwagę klienci podczas procesu wybierania agencji. Skupiliśmy się na przedstawieniu naszych kompetencji oraz portfolio. – mówi Filip Wośko, Dyrektor Generalny Janmedia
Janmedia.pl dobrze oddaje silę Janmedia jaką jest umiejętność łączenia kreatywności (także technologicznej) z użytecznością i skutecznością rozwiązań. Trzy nasze najważniejsze kompetencje – Konsulting, Technologia i Kreacja stanowią o możliwości realizacji nawet najbardziej wymagających projektów interaktywnych. Nowy serwis podkreśla też wagę naszych kompetencji związanych z eBiznesem, ePR oraz multimediami. – mówi Tomasz Karwatka, Dyrektor Operacyjny Janmedia
Zmiana serwisu pozytywnie wpłynęła na jego zastosowanie biznesowe. Znacznie wzrosła konwersja wizyt na zapytania ofertowe.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.