Nowa struktura w domu mediowym ACR

Wraz z nowym rokiem w domu mediowym ACR zostaje wprowadzona nowa struktura, a wraz z nią nowe plany rozwoju firmy.

jolanta-zaczek_foto-1Zarządzanie finansami firmy i główne decyzje biznesowe pozostają w gestii Jolanty Zaczek-Sakouhi. „Wprowadzenie struktury przejrzystej dla pracowników było konieczne, aby zapewnić stabilność w dynamicznie rozwijającej się spółce. Jeszcze rok temu w zespole ACR było dwukrotnie mniej pracowników.” – skomentowała prezes.

maria-kierzkowska_foto-1Maria Kierzkowska związana z ACR od 3 lat obejmuje stanowisko dyrektora zarządzającego i będzie zajmować się głównie obszarami: HR, PR i Marketing. Plany na 2009 komentuje tak:  „Od roku 2009 ACR będziemy realizować opracowaną wspólnie z zespołem strategię marketingową, której celem jest silna promocja firmy. Wciąż za mało osób z branży wie jakie posiadamy doświadczenie i jak szeroki jest wachlarz świadczonych przez ACR usług na rynku reklamy internetowej. Strategia firmy koncentruje się również na pracownikach. ACR to przede wszystkim ludzie i to od ich zadowolenia zależą wyniki firmy. Jesteśmy tego świadomi i dbamy o utrzymanie i rozwój naszego zespołu. Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko New Business Consultant i w najbliższym czasie będziemy też powiększać zespół obsługi klienta i planningu.”

Działami specjalizacyjnymi w ACR kierują: Wioletta Łada-Szewczenko (client service & media planning), Magdalena Czachowska (affiliate marketing), Marcin Siekierski (sem & conversion), Ilona Wicherkiewicz (new business & strategy), Adam Chowański (e-mail marketing).

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top