Wraz z nowym rokiem w domu mediowym ACR zostaje wprowadzona nowa struktura, a wraz z nią nowe plany rozwoju firmy.
Zarządzanie finansami firmy i główne decyzje biznesowe pozostają w gestii Jolanty Zaczek-Sakouhi. „Wprowadzenie struktury przejrzystej dla pracowników było konieczne, aby zapewnić stabilność w dynamicznie rozwijającej się spółce. Jeszcze rok temu w zespole ACR było dwukrotnie mniej pracowników.” – skomentowała prezes.
Maria Kierzkowska związana z ACR od 3 lat obejmuje stanowisko dyrektora zarządzającego i będzie zajmować się głównie obszarami: HR, PR i Marketing. Plany na 2009 komentuje tak: „Od roku 2009 ACR będziemy realizować opracowaną wspólnie z zespołem strategię marketingową, której celem jest silna promocja firmy. Wciąż za mało osób z branży wie jakie posiadamy doświadczenie i jak szeroki jest wachlarz świadczonych przez ACR usług na rynku reklamy internetowej. Strategia firmy koncentruje się również na pracownikach. ACR to przede wszystkim ludzie i to od ich zadowolenia zależą wyniki firmy. Jesteśmy tego świadomi i dbamy o utrzymanie i rozwój naszego zespołu. Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko New Business Consultant i w najbliższym czasie będziemy też powiększać zespół obsługi klienta i planningu.”
Działami specjalizacyjnymi w ACR kierują: Wioletta Łada-Szewczenko (client service & media planning), Magdalena Czachowska (affiliate marketing), Marcin Siekierski (sem & conversion), Ilona Wicherkiewicz (new business & strategy), Adam Chowański (e-mail marketing).
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.