Agencja HYPERmedia przygotowała nową witrynę produktową dla jednego ze swoich strategicznych klientów. Na stronie ad polskie konsumentki znajdą wszelkie informacje o produktach firmy Procter&Gamble. Powstanie oddzielnej strony poświęconej produktom Olay towarzyszy wprowadzeniu na polski rynek nowej gamy kosmetyków tej marki.
Nowa witryna produktowa została zaprojektowana w nawiązaniu do graficznych rozwiązań obcojęzycznych stron marki Olay. Dzięki temu nowa witryna zyskuje na swoim międzynarodowym charakterze i wpisuje się w globalny wizerunek marki. Polskie internautki znajdą na niej wiadomości o kosmetykach, podzielonych na produkty oczyszczające, nawilżające skórę, a także przeznaczone do specjalnej pielęgnacji. Ponadto dostępne są tu także szczegółowe informacje dotyczące filozofii marki Olay oraz innowacyjnych technologii wykorzystywanych w produktach.
Na stronach witryny produktowej znajduje się także informacja na temat nowego sklepu firmowego Olay. Idea otwarcia salonu Olay łączy w sobie głębokie zrozumienie potrzeb i wymagań kobiet, profesjonalną ekspertyzę i najnowocześniejsze technologie, które decydują o specjalnym charakterze tego miejsca.
Wykonanie witryny www.olay.pl to kolejny projekt zrealizowany dla Procter & Gamble. Agencja HYPERmedia do tej pory obsługuje w sieci takie marki jak: Blend-a-med, Pampers, Always, Pantene, Head & Shoulders.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.