Nowa witryna Procter&Gamble

Opublikowano: 26 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Agencja HYPERmedia przygotowała nową witrynę produktową dla jednego ze swoich strategicznych klientów. Na stronie ad polskie konsumentki znajdą wszelkie informacje o produktach firmy Procter&Gamble. Powstanie oddzielnej strony poświęconej produktom Olay towarzyszy wprowadzeniu na polski rynek nowej gamy kosmetyków tej marki.

Nowa witryna produktowa została zaprojektowana w nawiązaniu do graficznych rozwiązań obcojęzycznych stron marki Olay. Dzięki temu nowa witryna zyskuje na swoim międzynarodowym charakterze i wpisuje się w globalny wizerunek marki. Polskie internautki znajdą na niej wiadomości o kosmetykach, podzielonych na produkty oczyszczające, nawilżające skórę, a także przeznaczone do specjalnej pielęgnacji. Ponadto dostępne są tu także szczegółowe informacje dotyczące filozofii marki Olay oraz innowacyjnych technologii wykorzystywanych w produktach.

Na stronach witryny produktowej znajduje się także informacja na temat nowego sklepu firmowego Olay. Idea otwarcia salonu Olay łączy w sobie głębokie zrozumienie potrzeb i wymagań kobiet, profesjonalną ekspertyzę i najnowocześniejsze technologie, które decydują o specjalnym charakterze tego miejsca.

Wykonanie witryny www.olay.pl to kolejny projekt zrealizowany dla Procter & Gamble. Agencja HYPERmedia do tej pory obsługuje w sieci takie marki jak: Blend-a-med, Pampers, Always, Pantene, Head & Shoulders.

http://www.olay.pl

Sylwester KozakNowa witryna Procter&Gamble

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.