W związku z ofertą promocyjną Banku PKO BP SA dotyczącą kredytu mieszkaniowego „Własny kąt” agencja HYPERmedia zaprojektowała i wykonała nową witrynę produktową. W ciągu zaledwie pierwszego tygodnia działania witryny z informacją o ofercie kredytowej banku dotarto do prawie ćwierć miliona internautów. Równie wysoka liczba unikalnych użytkowników – bo ponad 8 500 – odwiedziła stronę „Własny kąt” dzięki działaniom promocyjnym realizowanym poprzez sieć internet.
Dostęp do informacji na stronie został zaprojektowany tak, aby sprostać oczekiwaniom zarówno osób, które po raz pierwszy zapoznają się z ofertą kredytową, jak i dla tych, którzy szukają wyselekcjonowanych informacji. Dzięki wprowadzeniu opcji doradczych, internauta ma możliwość szybkiego dotarcia do informacji na temat tych opcji kredytu, które go interesują. Natomiast z myślą o klientach, którzy zdecydowali się już na konkretną propozycję kredytową, przygotowana została opcja szybkiego dostępu do oferty.
Nowa witryna produktowa umożliwia także zadanie własnego pytania specjaliście drogą e-mailową. To funkcjonalne rozwiązanie pozwala na szybką i efektywną obsługę klientów. Kontaktując się z wirtualnym doradcą bankowym, można umówić się również na indywidualne spotkanie z osobą, która poprowadzi klienta od przygotowania wniosków, poprzez ich rozpatrzenie, aż do kupna Własnych Czterech Kątów. Istotnym ułatwieniem dla internautów zainteresowanym kredytem jest także animacja „7 kroków”. Zostały tam w łatwy i przystępny sposób przedstawione kolejne etapy działań, jakie należy podjąć starając się o kredyt mieszkaniowy.
Dodatkowo istnieje również możliwość skorzystania z narzędzi i symulatorów. Dzięki nim w łatwy sposób obliczymy naszą zdolność kredytową, a także dokonamy symulacji spłaty kredytu lub pożyczki.
Wraz z powstaniem nowej witryny produktowej ruszyła także kampania promocyjna „Własny kąt” w internecie. Jedna z kreacji oparta została na reklamie prasowej wykorzystującej pomysł z hasłem „000 zgłoś się po mieszkanie”, związany z promocyjną ofertą kredytową Banku PKO BP SA. Ponadto agencja HYPERmedia stworzyła dodatkowo dwie linie kreacyjne, wykorzystujące koncepcję interaktywnej układanki domu z zapałek oraz rysunkową kreację nawiązującą do popularnej gry Monopoly. We wszystkich prezentacjach wykorzystany został element interakcji, ułatwiający klientowi dostęp do pożądanych informacji.
Uruchomienie nowej witryny produktowej jest kolejnym pomyślnie zrealizowanym projektem, który dzięki swoim unikalnym rozwiązaniom pozwala na efektywne przybliżenie klientom Banku PKO BP S.A. nowej oferty kredytowej – mówi Tomasz Toczewski, dyrektor generalny HYPERmedia – Dzięki możliwości zadania pytania specjaliście drogą e-mailową, opcji doradczych oraz symulatorów, serwis produktowy umożliwia otrzymanie przejrzystej i uporządkowanej informacji, która stymuluje do racjonalnego działania potencjalnych klientów. Ponadto towarzysząca temu wydarzeniu kampania reklamowa w internecie nie tylko umożliwia łatwe i szybkie zapoznanie się z ofertą promocyjną Banku PKO BP S.A., ale również przedstawia najkorzystniejsze dla klienta rozwiązania kredytowe.
http://www.hypermedia.pl
http://www.kredytmieszkaniowy.pkobp.pl
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.