Computer Service Support S.A. (CSS S.A.) podpisała umowę z firmą Toshiba, na mocy której Spółka została autoryzowanym centrum serwisowym produktów firmy Toshiba. Uzyskany przez CSS S.A. tytuł Authorized Service Provider uprawnia do dokonywania napraw gwarancyjnych, pogwarancyjnych i świadczenia usług wsparcia technicznego wszystkich typów notebooków i palmtopów firmy Toshiba. Tytuł ten stanowi dla CSS S.A. potwierdzenie posiadania zespołu przeszkolonych inżynierów oraz odpowiedniego zaplecza części serwisowych.
Procedura dostarczenia uszkodzonego sprzętu do Centrum Serwisowego CSS S.A. przewiduje dwie możliwości: uszkodzony sprzęt można dostarczać osobiście do najbliższej filii lub oddziału CSS S.A. lub też przesłać kurierem na koszt Spółki do centrali w Warszawie.
W najbliższej przyszłości CSS S.A. zamierza wprowadzić do oferty serwisowe usługi on-site w zakresie produktów firmy Toshiba, co będzie kolejnym – poza ogólnopolską siecią obsługi i doskonałym zapleczem magazynowym – atutem wyróżniającym Spółkę na informatycznym rynku usług serwisowych.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że udało nam się sprostać tak wysokim wymaganiom, jakie stawia firma Toshiba centrom serwisowym. Nie tylko stanowi to potwierdzenie posiadania przez nas doskonale wyszkolonych inżynierów, zapewniających najwyższy standard obsługi oraz gwarantowany czas usunięcia awarii, ale w głównej mierze pozwala oferować naszym Klientom usługi wsparcia w szerszym zakresie produktowym. Kompleksowość oferty CSS S.A. jest dla nas szczególnie ważna, a osiągamy ją właśnie poprzez systematyczne pozyskiwanie kolejnych autoryzacji czołowych producentów sprzętu komputerowego” – powiedział Wiesław Wiktorowicz, Dyrektor Wydziału Serwisu w CSS S.A.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.