Nowe centrum serwisowe Toshiby w Polsce

Opublikowano: 13 lipca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Computer Service Support S.A. (CSS S.A.) podpisała umowę z firmą Toshiba, na mocy której Spółka została autoryzowanym centrum serwisowym produktów firmy Toshiba. Uzyskany przez CSS S.A. tytuł Authorized Service Provider uprawnia do dokonywania napraw gwarancyjnych, pogwarancyjnych i świadczenia usług wsparcia technicznego wszystkich typów notebooków i palmtopów firmy Toshiba. Tytuł ten stanowi dla CSS S.A. potwierdzenie posiadania zespołu przeszkolonych inżynierów oraz odpowiedniego zaplecza części serwisowych.

Procedura dostarczenia uszkodzonego sprzętu do Centrum Serwisowego CSS S.A. przewiduje dwie możliwości: uszkodzony sprzęt można dostarczać osobiście do najbliższej filii lub oddziału CSS S.A. lub też przesłać kurierem na koszt Spółki do centrali w Warszawie.

W najbliższej przyszłości CSS S.A. zamierza wprowadzić do oferty serwisowe usługi on-site w zakresie produktów firmy Toshiba, co będzie kolejnym – poza ogólnopolską siecią obsługi i doskonałym zapleczem magazynowym – atutem wyróżniającym Spółkę na informatycznym rynku usług serwisowych.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że udało nam się sprostać tak wysokim wymaganiom, jakie stawia firma Toshiba centrom serwisowym. Nie tylko stanowi to potwierdzenie posiadania przez nas doskonale wyszkolonych inżynierów, zapewniających najwyższy standard obsługi oraz gwarantowany czas usunięcia awarii, ale w głównej mierze pozwala oferować naszym Klientom usługi wsparcia w szerszym zakresie produktowym. Kompleksowość oferty CSS S.A. jest dla nas szczególnie ważna, a osiągamy ją właśnie poprzez systematyczne pozyskiwanie kolejnych autoryzacji czołowych producentów sprzętu komputerowego” – powiedział Wiesław Wiktorowicz, Dyrektor Wydziału Serwisu w CSS S.A.

http://www.css.pl

Sylwester KozakNowe centrum serwisowe Toshiby w Polsce

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.