Wyjazdy dla rodzin z dziećmi, wyjazdy egzotyczne, wypoczynek ekskluzywny, podróże poślubne, wypoczynek w ośrodkach SPA & Wellness, wycieczki objazdowe oraz szeroka oferta sylwestrowa to nowe e-światy w easygo.pl.
Portal turystyczny easygo.pl zmienił układ nawigacji po swoich stronach i uruchomił nowy sposób prezentacji oferty turystycznej. Od teraz ma być jeszcze ciekawiej, jeszcze łatwiej i jeszcze szybciej. Zgodnie z maksymą firmy Easy & Go.
Wizualnej, a co za tym idzie także narzędziowej zmianie uległa górna sekcja nawigacyjna. Zmienione zostały główne katalogi w portalu, a każdy z nich zyskał nowe działy. Najwięcej nowości widać w katalogu wycieczkowym – Z badań, przeprowadzonych przez firmę analityczną Allurent na klientach internetowych wynika, że do najważniejszych elementów, które miałyby szansę zwiększyć sprzedaż w Internecie należy stworzenie katalogu z różnymi opcjami produktu, pozwalającego na dostosowanie go do indywidualnych wymagań. – tłumaczy zmiany Tomasz Domżalski, odpowiedzialny za marketing w easygo.pl – Stworzyliśmy duże, czytelne i bardzo przejrzyste tematycznie e-światy. Od teraz klient zainteresowany np. ekskluzywnym wypoczynkiem, w hotelu 5 gwiazdkowy, w egzotycznym otoczeniu z wyjątkowymi atrakcjami może taką ofertę znaleźć dosłownie z kilka minut. A wszystko to w środowisku alternatywnych ofert z tej samej, jakościowo, półki.
Podobna idea obowiązuje w innych katalogach. Oprócz wspomnianego wyżej świata podróży ekskluzywnych nowe serwisy powstały specjalnie dla rodzin z małymi dziećmi, wszystkich zakochanych i osób wybierających się w podróże poślubne, podróżników wybierających świat szeroko rozumianej egzotyki, osób zainteresowanych odnową i wypoczynkiem w światowych ośrodkach SPA & Wellness, wybierających się w podróże objazdowe połączone z aktywnym zwiedzaniem oraz sezonowo z szeroką ofertą świąteczno – noworoczną.
Każdy z nowych serwisów zyskał własną kolorystykę i indywidualną oprawę graficzną, ale jednocześnie spójny dla wszystkich sposób poruszania się po jego zawartości. Cenną sekcją są autorskie rekomendacje konsultantów pracujących w centrum rezerwacji easygo.pl – Warto pamiętać, że nasza średnia liczba ofert, którą codziennie oddajemy do dyspozycji naszych klientów sięga progu pół miliona – przypomina Andrzej Glapiak, PR Manager easygo.pl – Nasi pracownicy to wyjątkowi specjaliści turystyczni systematycznie szkolący się także podczas osobistych wizyt w hotelach na całym świecie. W oparciu o te doświadczenia, a także wskazówki i rady naszych partnerów turystycznych przeanalizowaliśmy skrupulatnie cała bazę obiektową. Wybraliśmy z niej dla każdego nowego e-świata tylko sprawdzone i doskonale pasujące do oczekiwań klienta oferty.
Odsłona nowych e-światów easygo.pl w październiku, tuż po zakończeniu sezonu letniego, ma jeszcze jeden wydźwięk. Biznesowy. Za niespełna dwa tygodnie w Poznaniu odbędą się największe targi turystyczne w Polsce. – Jesteśmy multiagentem turystycznym – precyzuje działalność portalu Tomasz Domżalski – Na naszym stoisku nie zaprezentujemy zatem autorskich, nowych ofert wyjazdowych. My tylko pośredniczymy w ich jak najlepszej, jakościowo i ilościowo, sprzedaży. Jednak już teraz, na początku sezonu zimowego jesteśmy w stanie pokazać naszym partnerom potencjał, pomysłowość i możliwości sprzedażowe na kolejne sezony. Wciąż mamy mnóstwo pomysłów, aby zaskakiwać i motywować partnerów i konkurencję.
Siedem nowych e-światów w easygo.pl to dopiero początek segmentowych zmian. Zespół easygo.pl zapewnia, że już teraz trwają zaawansowane prace nad kolejnymi serwisami. Prawdopodobnie jeszcze podczas październikowych targów Tour Salon w Poznaniu zaprezentowane zostaną kolejne. Jakie? Tego na wszelki wypadek portal w tej chwili nie zdradza.
www.easygo.pl
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...