Wyjazdy dla rodzin z dziećmi, wyjazdy egzotyczne, wypoczynek ekskluzywny, podróże poślubne, wypoczynek w ośrodkach SPA & Wellness, wycieczki objazdowe oraz szeroka oferta sylwestrowa to nowe e-światy w easygo.pl.
Portal turystyczny easygo.pl zmienił układ nawigacji po swoich stronach i uruchomił nowy sposób prezentacji oferty turystycznej. Od teraz ma być jeszcze ciekawiej, jeszcze łatwiej i jeszcze szybciej. Zgodnie z maksymą firmy Easy & Go.
Wizualnej, a co za tym idzie także narzędziowej zmianie uległa górna sekcja nawigacyjna. Zmienione zostały główne katalogi w portalu, a każdy z nich zyskał nowe działy. Najwięcej nowości widać w katalogu wycieczkowym – Z badań, przeprowadzonych przez firmę analityczną Allurent na klientach internetowych wynika, że do najważniejszych elementów, które miałyby szansę zwiększyć sprzedaż w Internecie należy stworzenie katalogu z różnymi opcjami produktu, pozwalającego na dostosowanie go do indywidualnych wymagań. – tłumaczy zmiany Tomasz Domżalski, odpowiedzialny za marketing w easygo.pl – Stworzyliśmy duże, czytelne i bardzo przejrzyste tematycznie e-światy. Od teraz klient zainteresowany np. ekskluzywnym wypoczynkiem, w hotelu 5 gwiazdkowy, w egzotycznym otoczeniu z wyjątkowymi atrakcjami może taką ofertę znaleźć dosłownie z kilka minut. A wszystko to w środowisku alternatywnych ofert z tej samej, jakościowo, półki.
Podobna idea obowiązuje w innych katalogach. Oprócz wspomnianego wyżej świata podróży ekskluzywnych nowe serwisy powstały specjalnie dla rodzin z małymi dziećmi, wszystkich zakochanych i osób wybierających się w podróże poślubne, podróżników wybierających świat szeroko rozumianej egzotyki, osób zainteresowanych odnową i wypoczynkiem w światowych ośrodkach SPA & Wellness, wybierających się w podróże objazdowe połączone z aktywnym zwiedzaniem oraz sezonowo z szeroką ofertą świąteczno – noworoczną.
Każdy z nowych serwisów zyskał własną kolorystykę i indywidualną oprawę graficzną, ale jednocześnie spójny dla wszystkich sposób poruszania się po jego zawartości. Cenną sekcją są autorskie rekomendacje konsultantów pracujących w centrum rezerwacji easygo.pl – Warto pamiętać, że nasza średnia liczba ofert, którą codziennie oddajemy do dyspozycji naszych klientów sięga progu pół miliona – przypomina Andrzej Glapiak, PR Manager easygo.pl – Nasi pracownicy to wyjątkowi specjaliści turystyczni systematycznie szkolący się także podczas osobistych wizyt w hotelach na całym świecie. W oparciu o te doświadczenia, a także wskazówki i rady naszych partnerów turystycznych przeanalizowaliśmy skrupulatnie cała bazę obiektową. Wybraliśmy z niej dla każdego nowego e-świata tylko sprawdzone i doskonale pasujące do oczekiwań klienta oferty.
Odsłona nowych e-światów easygo.pl w październiku, tuż po zakończeniu sezonu letniego, ma jeszcze jeden wydźwięk. Biznesowy. Za niespełna dwa tygodnie w Poznaniu odbędą się największe targi turystyczne w Polsce. – Jesteśmy multiagentem turystycznym – precyzuje działalność portalu Tomasz Domżalski – Na naszym stoisku nie zaprezentujemy zatem autorskich, nowych ofert wyjazdowych. My tylko pośredniczymy w ich jak najlepszej, jakościowo i ilościowo, sprzedaży. Jednak już teraz, na początku sezonu zimowego jesteśmy w stanie pokazać naszym partnerom potencjał, pomysłowość i możliwości sprzedażowe na kolejne sezony. Wciąż mamy mnóstwo pomysłów, aby zaskakiwać i motywować partnerów i konkurencję.
Siedem nowych e-światów w easygo.pl to dopiero początek segmentowych zmian. Zespół easygo.pl zapewnia, że już teraz trwają zaawansowane prace nad kolejnymi serwisami. Prawdopodobnie jeszcze podczas październikowych targów Tour Salon w Poznaniu zaprezentowane zostaną kolejne. Jakie? Tego na wszelki wypadek portal w tej chwili nie zdradza.
www.easygo.pl
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.