Serwis EasyGo.pl na rynku pojawił się 6 lat temu szybko zdobywając pozycję w czołówce na rynku. Teraz przyszedł czas na odświeżenie wyglądu strony i logo. Zdecydowano się również na skrócenie nazwy z EasyGo.pl na EasyGo.
Co znajdziemy nowego? Poza wyglądem przede wszystkim znacznie uproszczono proces szukania i zamawiania wycieczek. Całość dopełnia nowy sposób prezentacji wyników, gdzie zdecydowanie postawiono na prezentację zdjęć.
Mam wrażenie, że zrobiliśmy najlepszą platformę do sprzedaży wycieczek w polskim Internecie – mówi Mateusz Kazieczko, prezes zarządu Enovatis S.A. – W 2005 roku, kiedy stratowała poprzednia strona EasyGo.pl mieliśmy dwie miary sukcesu. Pierwsza to przychód – serwis niemal natychmiast sprzedawał. Druga to ilość kopii i zapożyczeń elementów przez naszą mniejszą i większą konkurencje . W chwilę po naszym starcie, niemal wszystkie serwisy turystyczne zmieniły grafiki i funkcjonalności inspirując się naszymi – jakże kontrowersyjnymi na tamte czasy – rozwiązaniami. Jeżeli tym razem stanie się podobnie, będziemy pewni, że dobrze wykonaliśmy nasze zadanie.
Nową stronę przygotowała pracowania Grzegorza Niepewnego, z którym przed 6 laty powstawało pierwsze EasyGo.pl.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.