Wraz z Nowym Rokiem grono.net zmieniło swoje oblicze. Nowa odsłona została zaprojektowana zgodnie z sugestiami użytkowników. Jest skonstruowana wokół najczęściej używanych funkcji, prostsza wizualnie, lepiej wykorzystuje powierzchnie ekranu współczesnych monitorów.
„grono.net jest definicją serwisu społecznościowego w Polsce. Z ponad 1 mln użytkowników już jesteśmy liderem WEB 2.0, a nasze plany do końca 2007 roku przewidują 2 mln Gronowiczów. Ten wzrost i planowane przez nas nowe funkcjonalności wymagają takiej właśnie zmiany jakościowej, jaką wprowadziliśmy” mówi Robert Rogacewicz, Prezes Zarządu grono.net.
Z nowym wyglądem grono.net już wzbogaciło się o nowe funkcje. Są to między innymi dodawanie filmów do galerii, możliwość tworzenia galerii gronowych, przypisanych do określonego grona tematycznego, geolokalizacja – mapki z możliwością oznaczenia miejsca pobytu użytkownika i jego znajomych, a w niedalekiej przyszłości będzie można także na nich zaznaczyć ciekawe miejsca i wydarzenia. Całkowicie został przebudowany i rozwinięty dział Wydarzenia. Nowa rozbudowana prezentacja i funkcjonalność dedykowana dla klubów, knajp i innych „miejscówek” znacznie rozszerza i ułatwia używanie tej popularnej wśród Gronowiczów funkcji.
„Nowe grono.net w pełnym zakresie realizuje zasady WEB 2.0 – społeczność, zawartość, funkcje i treść tworzone przez użytkowników, niewidzialny interfejs i zastosowanie AJAX wyznacza nową jakość w polskim Internecie.” mówi Andrzej Sienkiewicz – Główny Architekt grono.net, wcześniej dyrektor działu Architektura Portalu w onet.pl.
„Wprowadzenie nowego grona poprzedził okres weryfikacji koncepcji przez samych użytkowników – testy prowadzone były na ogólnie dostępnej wersji beta, a my uwzględniliśmy większość uwag zgłoszonych przez naszych użytkowników” dodaje Andrzej Sienkiewicz.
Zmiany sięgnęły głębiej niż tylko warstwa wizualna – nowe grono.net jest bardziej elastyczne. Łatwiej jest dodawać nowe funkcje, rozwiązano wiele problemów funkcjonalnych dotychczasowego grona, jest szybsze i pozwala na jednoczesną obecność większej liczby użytkowników.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.