Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl zaprezentowała nową odsłonę portalu. Zmienione zostały całkowicie wygląd i funkcjonalność strony głównej oraz kluczowych serwisów kontentowych.
Pierwszy etap zmian w mojeauto.pl został zakończony. Poza stroną główną, całkowicie zmienione zostały również sekcje: Motogazeta – część informacyjna portalu, Motobiznes – część informacyjno-biznesowa oraz Autogaleria.
– Modernizacja była konieczna. Wdrażamy stale nowe podserwisy i dostęp do nich był coraz trudniejszy. Zmiany poprawią zdecydowanie funkcjonalność portalu. Mamy też nadzieję, że nowa grafika spodoba się naszym Użytkownikom.– mówi Michał Kluba, Prezes Zarządu Internet Service SA, operatora mojeauto.pl.
Wraz z pozyskaniem inwestora strategicznego, którym jest notowana na giełdzie warszawskiej Bankier.pl SA, Spółka rozpoczęła proces modernizacji i rozbudowy. Obok inwestycji w infrastrukturze technicznej, zapoczątkowano równoległe prace wdrożeniowe nad kolejnymi projektami internetowymi. W lipcu uruchomiony został pierwszy w Polsce serwis blogowy dedykowany kierowcom – blogkierowcy.pl. Z początkiem października wystartował korespondentdrogowy.pl – serwis społecznościowy skupiający Internautów zainteresowanych budową infrastruktury drogowej w Polsce, umożliwiający publikację własnych relacji – korespondencji.
– To dopiero początek. Przed nami kolejne wdrożenia. I to jeszcze w listopadzie. Nasz najbliższy cel to multimedia i drogi. A z początkiem roku, z okazji 8 urodzin mojeauto.pl, przygotujemy dla naszych Użytkowników coś specjalnego. Właśnie nad tym pracujemy – mówi Michał Kluba.
www.mojeauto.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.