Biuro reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska wprowadza od marca nowe produkty reklamowe. Nowością będzie pakiet PressPower Local i oferta GRPower skierowana do męskiej grupy docelowej, a także sprzedaż pakietowa wydań magazynowych dzienników Springera.
Wprowadzany od marca pakiet PressPower Local to oferta obejmująca wszystkie wydania lokalne Faktu, DZIENNIKA i Przeglądu Sportowego. W ramach pakietu wydawca oferuje reklamę tego samego dnia, w tym samym formacie we wszystkich trzech tytułach. Oferta gwarantuje minimalny poziom współczytelnictwa i najwyższy zasięg dzięki emisji reklamy w ten sam dzień. PressPower Local pozwala reklamodawcom obniżyć o około 30 procent cenę sprzedaży pakietowej w porównaniu do zwykłego cennika dzienników wydawnictwa.
Axel Springer Polska rozwija również zasięgowy model sprzedaży reklam. Nowym produktem jest oferta GRPower skierowana do męskiej grupy odbiorczej w wieku 16-49 lat. Oferta obejmuje cztery pakiety punktów ratingowych – 40, 60, 80 i 100 GRP. Ponadto biuro reklamy rozszerzyło opcje modelu GRPower skierowanego ogółu populacji w grupie wiekowej 16-49, wprowadzając pakiet powiększony do 100 GRP. Wydawca sprzedaje go w cenie 3.700 złotych za każdy punkt ratingowy.
Nowością jest także sprzedaż pakietowa wydań magazynowych Faktu, DZIENNIKA i Przeglądu Sportowego. Reklamodawcy mają do wyboru trzy rodzaje pakietów: pakiet dodatków telewizyjnych (Fakt TV i DZIENNIK TV), pakiet magazynów Faktu (Fakt TV i Gwiazdy) oraz pakiet magazynowy, który obejmuje dodatek Gwiazdy, Kulturę i Magazyn Sportowy. Reklamodawcy kupując powierzchnię w ramach nowych pakietów, zyskują blisko 30 procent w porównaniu do zwykłych cenników dla tych tytułów.
„Obecna sytuacja na rynku reklamy wymaga od mediów dużej innowacyjności i elastyczności. Nasza nowa oferta związana jest z sukcesem wprowadzonych w listopadzie modeli sprzedaży – PressPower i GRPower. Dzięki nowym produktom jesteśmy w stanie zaoferować efektywne kosztowo rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb reklamodawców” – mówi Rafał Grudowski, zastępca dyrektora biura reklamy prasy codziennej w Axel Springer Polska.
Nowa oferta dostępna jest od 2 marca.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.